Gezien zijn achternaam heeft ie dat ding waarschijnlijk nog zelf gebreid ook.quote:Op zaterdag 30 december 2023 18:26 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Wat een FOKKING lelijke trui. Lijkt ook net of dat ding binnenstebuiten zit.
Als hij dit WK nog altijd niet bij viaplay heeft geanalyseerd dan zal hij wel niet meer komen.quote:
Erg jammerquote:Op zaterdag 30 december 2023 18:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Als hij dit WK nog altijd niet bij viaplay heeft geanalyseerd dan zal hij wel niet meer komen.
Raybar moest uitslapen.quote:Op zaterdag 30 december 2023 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Avondplanning toch wel nog laterWat was er nou weer belangrijker?
Voetbal zeker?
Ik kijk via Viaplay maar op twitch kun je wel goede streams vinden geloof ik.quote:Op zaterdag 30 december 2023 18:47 schreef Mansjester het volgende:
Heeft iemand stream voor straks? Of hebben jullie allemaal Viaplay.
Ik en @GurneyIsBestOke kijken via Twitch.quote:Op zaterdag 30 december 2023 18:47 schreef Mansjester het volgende:
Heeft iemand stream voor straks? Of hebben jullie allemaal Viaplay.
Café De Skoffel?quote:Op zaterdag 30 december 2023 18:50 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kijk straks in de kroeg vrienden.
Ik passeer de grens op tijd om Viaplay aan te slingeren.quote:Op zaterdag 30 december 2023 18:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik en @:gurneyisbestoke kijken via Twitch.
Ik mis wel de kabouter plop dance in de breaksquote:Op zaterdag 30 december 2023 19:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik passeer de grens op tijd om Viaplay aan te slingeren.
Ik heb zelf een Spotify playlistje gemaakt met Kabouter Plop en Hardstyle muziek.quote:Op zaterdag 30 december 2023 19:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik mis wel de kabouter plop dance in de breaks
Die Spotify-link is zo'n tienduizend keer tijdens de show getoond, maar goed: Viaplay DARTS TOPS40 · Playlist · 40 songs · 1.1K likesquote:Op zaterdag 30 december 2023 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Is die volleddige Tops-40 al ergens terug te zien trouwens?
Aiiiiiiquote:Op zaterdag 30 december 2023 18:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Als hij dit WK nog altijd niet bij viaplay heeft geanalyseerd dan zal hij wel niet meer komen.
quote:Op zaterdag 30 december 2023 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe hoog is Berry van Peer zijn nummer geëindigd?quote:Op zaterdag 30 december 2023 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Richard was toch van Overijssel?quote:Op zaterdag 30 december 2023 19:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee de thuishaven van Ries sla ik over, daar komen altijd Heerenveen 'hoolikans'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |