Dat is wel heel erg gemeenquote:Op zaterdag 30 december 2023 13:28 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik wens jou veel suus en freek toe aankomend jaar
Daarom.quote:Op zaterdag 30 december 2023 13:29 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat is het songfestival ook
Ohquote:Op zaterdag 30 december 2023 13:27 schreef PippenScottie het volgende:
Impopulaire mening incoming
Er staat veel te veel Rammstein in de lijst en het staat veel te hoog.
Rammstein is kitsch en muzikaal prut. Songfestivalmuziek voor mensen die zich te stoer vinden voor songfestivalmuziek
quote:Op zaterdag 30 december 2023 13:29 schreef Dagoduck het volgende:
Vooral de videoclip van Pussy is echt kunst.
Goede opvolging van postsquote:
Soooow..quote:Op zaterdag 30 december 2023 13:28 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik wens jou veel suus en freek toe aankomend jaar
Rammstein zou het op het songfestival goed doen. Let 3 deed dat ook.quote:Op zaterdag 30 december 2023 13:27 schreef PippenScottie het volgende:
Rammstein is kitsch en muzikaal prut. Songfestivalmuziek voor mensen die zich te stoer vinden voor songfestivalmuziek
eerste zin mee eens, maar muzikaal zit het prima in elkaar wmb. Het is ook gewoon fijne muziek als je een uitlaatklep nodig hebt.quote:Op zaterdag 30 december 2023 13:27 schreef PippenScottie het volgende:
Jij hebt wat credits gelukkig, maar wel wat verspeeld nuquote:Op zaterdag 30 december 2023 13:30 schreef PippenScottie het volgende:
Oh jeetje. Volgens mij ben ik onuitgenodigd voor vanavond
Nah, altijd welkom Pip.quote:Op zaterdag 30 december 2023 13:30 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben niet boos, alleen teleurgesteldquote:Op zaterdag 30 december 2023 13:30 schreef PippenScottie het volgende:
Misschien kun je afspreken met Alanis, die was ook niet uitgenodigdquote:Op zaterdag 30 december 2023 13:30 schreef PippenScottie het volgende:
wat heb je misdaan?quote:Op zaterdag 30 december 2023 13:30 schreef PippenScottie het volgende:
Auwquote:Op zaterdag 30 december 2023 13:30 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik ben niet boos, alleen teleurgesteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |