QOTSA was de eerste band die ik stoned luisterde. Hun eerste album. Ik was gelijk hookedquote:Op zaterdag 30 december 2023 03:34 schreef Dagoduck het volgende:
Aantal keer dat ik een joint heb gerookt zal op 2 handen, misschien 3 te tellen zijn en het was vaak tijdens het uitgaan. Daarom nooit echt een luistersessie stoned gedaan ofzo. Zouden mijn maat en ik nog een keer doen met muziek van Hendrix maar is er nog niet van gekomen.
Mijn zoektocht duur niet heel lang, ik rol links mn bureaustoel uit zo mn bed inquote:Op zaterdag 30 december 2023 03:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Misschien dat ik dan toch ook maar mijn bed opzoek.
Kan het alsnog aanraden, tis heerlijkquote:Op zaterdag 30 december 2023 03:34 schreef Dagoduck het volgende:
Aantal keer dat ik een joint heb gerookt zal op 2 handen, misschien 3 te tellen zijn en het was vaak tijdens het uitgaan. Daarom nooit echt een luistersessie stoned gedaan ofzo. Zouden mijn maat en ik nog een keer doen met muziek van Hendrix maar is er nog niet van gekomen.
Queens of the Stoned Age?quote:Op zaterdag 30 december 2023 03:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
QOTSA was de eerste band die ik stoned luisterde. Hun eerste album. Ik was gelijk hooked
Muziek was denk ik wel de leukste activiteit voor mij om te doen als ik stoned ben. Zowel spelen als luisteren.
Op mijn zolderkamer ook niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 30 december 2023 03:35 schreef Isorden het volgende:
[..]
Mijn zoektocht duur niet heel lang, ik rol links mn bureaustoel uit zo mn bed in
Jullie blijven niet voor LET IT HAPPEN ALBUMVERSIE GENOT?!quote:Op zaterdag 30 december 2023 03:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Misschien dat ik dan toch ook maar mijn bed opzoek.
Ja, die grap duurde ook niet lang voor mij om op te komenquote:
Ik blijf bij jequote:Op zaterdag 30 december 2023 03:36 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Jullie blijven niet voor LET IT HAPPEN ALBUMVERSIE GENOT?!![]()
Zien. Bedenken. Plaatsen.quote:Op zaterdag 30 december 2023 03:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, die grap duurde ook niet lang voor mij om op te komen
Als ik langer blijf dan t/m Evanescence en dan echt weg.quote:Op zaterdag 30 december 2023 03:36 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Jullie blijven niet voor LET IT HAPPEN ALBUMVERSIE GENOT?!![]()
quote:
eens, doe dan maar de lekkere reggae beats. Maar voor dit tijdstip is dit niet zo erg.quote:Op zaterdag 30 december 2023 03:39 schreef Gretzl het volgende:
Toch wel een vrij matige en lichtelijke overbodige Marley imo
quote:Op zaterdag 30 december 2023 03:40 schreef Dagoduck het volgende:
Zoveel oudooms heb ik niet meer, dit jaar weer een kwijtgeraakt. Nog twee, waarvan met één de familie geen contact meer heeft.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
quote:Op zaterdag 30 december 2023 03:41 schreef Dagoduck het volgende:
Fuck it, blijf nog wel een uurtje. Pak ik nog wel een biertje erbij.
trustenquote:Op zaterdag 30 december 2023 03:42 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik ga langzaamaan ook eens richting bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |