trauma's van Duits op de middelbarequote:Op zaterdag 30 december 2023 03:15 schreef Isorden het volgende:
Mit nach nebst naechst samt bei seit von zu zuwider entgegen ausser aus
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Frans was een groter trauma bij mequote:Op zaterdag 30 december 2023 03:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
trauma's van Duits op de middelbare
Respectloos voor de RKC goal tjoenquote:Op zaterdag 30 december 2023 03:16 schreef Isorden het volgende:
Mooiste Neil Diamond
Beter dan dat schijtlollige Sweet Caroline
Ik heb dat rijtje echt nooit geleerd en had toch een 8 voor mijn examen. #DuitsOpGevoelquote:Op zaterdag 30 december 2023 03:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
trauma's van Duits op de middelbare
Ja, daar noem je dan ook een taal die helemaal nergens op slaat.quote:Op zaterdag 30 december 2023 03:16 schreef Isorden het volgende:
[..]
Frans was een groter trauma bij me
Ik ging tijdens mondelinge examens altijd de lidwoorden een beetje mompelen zodat de leraar niet hoorde welke naamval ik gebruiktequote:Op zaterdag 30 december 2023 03:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb dat rijtje echt nooit geleerd en had toch een 8 voor mijn examen. #DuitsOpGevoel
Drink up baby, stay up all night. We doen hem in ieder geval wel eer aan.quote:Op zaterdag 30 december 2023 03:15 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Crimineel dat die er niet in staat...
Sowieso, kan met meerdere nummers. Ik zou zelf voor Waltz #2 (XO) gaan (de enige wals die ik wel graag hoorquote:Op zaterdag 30 december 2023 03:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Elliott Smith
Die hoort er natuurlijk ook in.
Ik weet nog wel dat ik mijn lerares engels er bij mondeling echt vierkant uitluldequote:Op zaterdag 30 december 2023 03:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ging tijdens mondelinge examens altijd de lidwoorden een beetje mompelen zodat de leraar niet hoorde welke naamval ik gebruikte
alle zinspelingen met het eind waren nog niet gevallen?quote:Op zaterdag 30 december 2023 03:19 schreef MTheBassman het volgende:
oh nu snap ik wat 475 is.
Ja, zeker waard om voor op te blijven.
Er komt maar geen eind aan.quote:Op zaterdag 30 december 2023 03:20 schreef Isorden het volgende:
[..]
alle zinspelingen met het eind waren nog niet gevallen?
De buren worden zometeen wakker hier.quote:Op zaterdag 30 december 2023 03:20 schreef Isorden het volgende:
Hier gaat de koptelefoon wel even voor op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |