succes ermee, we zien je wel weer verschijnenquote:Op zaterdag 30 december 2023 03:08 schreef BillDauterive het volgende:
nou, dat was kort. Fijne nacht allemaal, morgen zaterdag de 30ste. Dat wordt een rare dag, want eigenlijk moet ik de dag voor oud en nieuw al allemaal boodschappen halen.
Truste Billquote:Op zaterdag 30 december 2023 03:08 schreef BillDauterive het volgende:
nou, dat was kort. Fijne nacht allemaal, morgen zaterdag de 30ste. Dat wordt een rare dag, want eigenlijk moet ik de dag voor oud en nieuw al allemaal boodschappen halen.
Sleep well Billquote:Op zaterdag 30 december 2023 03:08 schreef BillDauterive het volgende:
Truste en succes!quote:Op zaterdag 30 december 2023 03:08 schreef BillDauterive het volgende:
Voorprogramma van Ome Nelis?quote:Op zaterdag 30 december 2023 03:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik was even in de war, heb dat nummer niet gezien, maar heb BoH wel twee keer gezien, hier:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Festival van Ome Nelis.quote:
Hansie Hansie Godquote:Op zaterdag 30 december 2023 03:10 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een van de betere BLĜFS
quote:Op zaterdag 30 december 2023 03:10 schreef Gretzl het volgende:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een van de betere BLĜFS
Jan Boskamp op Joke Bruijsquote:
Oh wacht, ik ben nou helemaal abuis. Zat naar het verkeerde festival te zoekenquote:Op zaterdag 30 december 2023 03:06 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Same. Ik herinner me nu een schitterende passage op Best Kept Secret toen er een levensgroot paard in het publiek was
[ afbeelding ]
@:Dagoduck
https://festileaks.com/20(...)nd%20of,Paardception!
https://3voor12.vpro.nl/a(...)g/Bandof-Horses.html
LEGENDARYquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elliott Smithquote:Op zaterdag 30 december 2023 03:02 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, dat Sufjan Stevens nog niet door Radio 2 is ontdekt blijf ik ook apart vinden. Een NRC-journalist heeft ooit wel geprobeerd om Chicago de lijst in te pushen (2012). Maar in dat jaar debuteerden alleen The Smiths in de lijst.
Band of Horses - The Funeral zou zeker ook niet misstaan. Die staat al jaren top 10-15 in de Snob 2000, dus had eigenlijk al wel verwacht dat ie eerder zou overwaaien.
Onder de flatgebouwen van de stad naast joouwoouw.quote:
Crimineel dat die er niet in staat...quote:Op zaterdag 30 december 2023 03:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Elliott Smith
Die hoort er natuurlijk ook in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |