En natuurlijk de beste hot ones miemquote:Op zaterdag 30 december 2023 01:12 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik moet deze aflevering nog even kijken. Beste tot nu toe is met Jennifer Lawrence
Welterusten!quote:Op zaterdag 30 december 2023 01:11 schreef Gunner het volgende:
Mensen, ik ga het hier bij laten voor deze nacht.
tot in de ochtend. en enjoy Tame Impalae
trusten!quote:Op zaterdag 30 december 2023 01:11 schreef Gunner het volgende:
Mensen, ik ga het hier bij laten voor deze nacht.
tot in de ochtend. en enjoy Tame Impalae
Jaquote:Op zaterdag 30 december 2023 01:13 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik vind de Dave Grohl episode ook
Im sorry Kentucky!quote:Op zaterdag 30 december 2023 01:13 schreef Isorden het volgende:
[..]
En natuurlijk de beste hot ones miem
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Intussen is ze na Taylor toch wel de succesvolste relatief nieuwe singer-songwriter in de lijst
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National indelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
die zomer was ze al best wel bekend met Bad Guy toch?quote:Op zaterdag 30 december 2023 01:15 schreef Gretzl het volgende:
M'n eigen tweet lijkt ook alweer veel langer geleden dan 2019. Toen Billie nog gewoon ontbrak![]()
![]()
[ twitter ]
Intussen is ze na Taylor toch wel de succesvolste relatief nieuwe singer-songwriter in de lijst
Eefje wordt nog steeds genegeerd. Je volgende project?quote:Op zaterdag 30 december 2023 01:15 schreef Gretzl het volgende:
M'n eigen tweet lijkt ook alweer veel langer geleden dan 2019. Toen Billie nog gewoon ontbrak![]()
![]()
[ twitter ]
Lachend Lorde voorbij inmiddels.quote:Op zondag 2 december 2018 13:05 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Billie
Wat een talent heeft zij nu alik verwacht dat ze net zoveel succes als Lorde gaat krijgen, zo niet meer.
2019 was haar grote doorbraakjaar in Nederland. Met het legendarische concert in TivoliVredenburg in februari, toen de Billie-gekte 1 groot hoogtepunt was. Bij dat optreden was ik bij (vraag niet hoe, dat is een lange anekdote. Ik had geen kaartjequote:Op zaterdag 30 december 2023 01:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
die zomer was ze al best wel bekend met Bad Guy toch?
Ruslandquote:Op zaterdag 30 december 2023 01:18 schreef MTheBassman het volgende:
Deze man kan trouwens ook een potje zingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |