het zijn net parasietenquote:Op zaterdag 30 december 2023 00:09 schreef alopio het volgende:
Mijn haat voor Kane is al jaren aanwezig
Blijdschap toen ze stopten
Zijn ze weer terug
Nou, net zo erg…quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:08 schreef alopio het volgende:
Mensen ik ga dit gewoon zeggen
Dit is erger dan Suzan en Freek
Ah, dat zou ideaal zijn, da's praktisch loopafstandquote:Op zaterdag 30 december 2023 00:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij bent een Brabander toch? Blijkbaar is het concert in de Effenaar nog niet uitverkocht.
dat klinkt niet geheel vrijwilligquote:Op zaterdag 30 december 2023 00:10 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee die moest de stad in geloof in.
Ik vind Kane zo intens slechtquote:Op zaterdag 30 december 2023 00:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hier kan ik me wel in vinden.
Dit is generieke ragrock meuk
Ja, ik had je post nog niet gelezen toen ik al achter m'n fout wasquote:
in de opvoeding is iets misgegaan.quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:10 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik vind Kane zo intens slecht
Mijn zus is groot fan trouwens, die heeft kaarten voor ALLE nieuwe shows die is helemaal gek
je zus is Kane groupie?quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:10 schreef alopio het volgende:
[..]
Mijn zus is groot fan trouwens, die heeft kaarten voor ALLE nieuwe shows die is helemaal gek
Ik vind alleen dit nummer tof. De rest van hun oeuvre kan me gestolen worden.quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:10 schreef alopio het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |