Veel te lang.quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:56 schreef Szura het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
We doen dit al te lang he

Aan de gequoten:quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:56 schreef Szura het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]

En vaak ook een jaar van mijn leverquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Veel te lang.
Het kost me elk jaar een week van mijn leven, maar het is het waard!

quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:58 schreef Isorden het volgende:
[..]
En vaak ook een jaar van mijn lever

Laat Mij Maar Alleen had best Kane mogen vervangenquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Klein Orkest met n tweede notering?

quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:56 schreef Szura het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]

ik herhaal m nog ffquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:56 schreef peaceman het volgende:
Wie heeft wel eens een poging gedaan tot de moonwalk en vond het zelf eigenlijk best goed?

Laatste dagen houd ik het aardig bescheiden.quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:58 schreef Isorden het volgende:
[..]
En vaak ook een jaar van mijn lever

Nee hoor, gewoon geen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:58 schreef PzKpfw het volgende:
Voormalig stemplaat van Golden Earring zo. Altijd weer lastig kiezen welke plaat je van die band moet kiezen.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well

Zeg ben jij nou helemaal van de trap gevallenquote:

quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:59 schreef Gretzl het volgende:
Ladies & piepel, wie kent er deze (vroege jaren) Top 2000-klassieker nog? Een single uit mijn geboortejaar (1989) dat gedurende de periode 1999-2004 4x genoteerd stond. Best een mooi duet imo. Het zat 3e kerstdag ook in de popquiz waar ik aan meedeed. Ik kon alleen niet snel genoeg op de naam van de zanger komen(dus half puntje gemist)
Epische reclame sowieso(beter kun je een van de ergste Nederlandse eigenschappen toch niet te kakken zetten
)
Heerlijk zoetsappig nummerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Make love, not war ☮

Nee hoorquote:Op zaterdag 30 december 2023 00:00 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zeg ben jij nou helemaal van de trap gevallen

Gok alleen niet t zelfde plaatje. mijne sluit dit uurquote:

mijne staat onder enige drukquote:Op zaterdag 30 december 2023 00:02 schreef Isorden het volgende:
[..]
Gok alleen niet t zelfde plaatje. mijne sluit dit uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |