Het was dan ook echt een oerdomme uitspraak.quote:Op zaterdag 30 december 2023 14:01 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Elke keer dat interview aanhalen
Too soon.quote:Op zaterdag 30 december 2023 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, anders zit je nu niet hier. Maar zal toch wel wat impact gehad hebben.
Liever een amusante lul dan een dooie lul.quote:Op zaterdag 30 december 2023 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Scott is in ieder geval niet saai nee. Maar dat staat los van dat hij best een enorme lul is. Vind ik![]()
Net als Gurney.
Hier ben ik het verder helemaal mee eens trouwensquote:Op zaterdag 30 december 2023 14:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Liever een amusante lul dan een dooie lul.
Maar dat het vergelijkbare spelers zijn staat vast. Ik vind Scott nog iets amusanter maar ook een nog grotere lul.
Heta kan ik niet zo goed tegen. Die straalt saaiheid uit en tevens ontevredenheid dat hij zo ontzettend saai is.
Vincent zit achter de schermenquote:Op zaterdag 30 december 2023 14:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zou er nog iemand een oliebol gaan eten in de studio?
Eerst Noppert, dan die Duitse toef en nu saaie pedo Hetaquote:Op zaterdag 30 december 2023 14:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heta probeert het volk te mennen
denk dat ze zich helemaal de tering zitten te schransen onder de sets. Alleen niet van dat show-schaaltje.quote:Op zaterdag 30 december 2023 14:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zou er nog iemand een oliebol gaan eten in de studio?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |