Dit is geil @Wereldgozerquote:Huidhonger is niet verdwenen: in navolging van Japanse ‘cuddle cafés’ openen knuffelcoaches in Amsterdam hun deuren. Je kunt er tegen betaling terecht voor een uurtje tegen elkaar aan liggen, diep in elkaars ogen kijken of een aai over de bol. ,,Een compliment als ‘je hebt mooi haar’ doet ook wonderen.”
Mwah vanochtend was het best comfortabel eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klinkt als nogal een marteling. Waar ga je heen?
Bunting kwam niet echt opdagen. Smith gooide wel gewoon 100+ gemiddeld maar Dobey raakte vrijwel alles wat hij zag.quote:
Als Dobey dat ook tegen Krass doet dan is dat prima.quote:Op zaterdag 30 december 2023 08:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Bunting kwam niet echt opdagen. Smith gooide wel gewoon 100+ gemiddeld maar Dobey raakte vrijwel alles wat hij zag.
hopelijk wordt hij gesloopt vandaag door lukiequote:
Wéér die bustochtquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah vanochtend was het best comfortabel eigenlijk.
Terug naar Boedapest voor Oud en Nieuw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, even United Cup terug kijken
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zaterdag 30 december 2023 10:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Goeiemorgen allen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, even United Cup terug kijken
@de_boswachter
Jep, en bij alle andere bookies eigenlijk ook wel. Als hij op 1.38 stond was Littler wel een flinke weddenschap waard geweestquote:Op zaterdag 30 december 2023 10:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook niet te kloppen, eerder andersom. Barney staat bij de toto op 2,95
Raya gaat er keihard af als hij net zo speelt als gisteren tegen Sjim.quote:Op zaterdag 30 december 2023 10:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook niet te kloppen, eerder andersom. Barney staat bij de toto op 2,95
Gilding had gewoon van Littler kunnen winnen. Ik zeg niet moeten, maar daar had het wonderkind het eigenlijk best wel lastig.quote:Op zaterdag 30 december 2023 11:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het gaat er vooral om of Van Barneveld profiteert op de momenten dat Littler zwak is. Gilding lukte het heel even, Campbell niet.
Hoe zijn dat precies zaadwedstrijden?quote:Op zaterdag 30 december 2023 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Toch weer drie zaadpotten vandaag.
williams - heta
gurney - chisnall
humphries - cullen
Maar ja. Warm bad vergoedt veel zullen we maar zeggen
Geen spelers die ik een genot vind om naar te kijken.quote:Op zaterdag 30 december 2023 11:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hoe zijn dat precies zaadwedstrijden?
quote:
12-4 in legs.quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gaat minstens 3 sets verschil worden beste man. Voor Smiss.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |