Het kwaliteitsverschil is 3 sets, en daar is niets 'extreem klein' aan. Hoewel Dobey nauwelijks in de problemen kwam tegen Smith, gaf de wedstrijd een vertekend beeld van hoeveel sterker Dobey is dit jaar.quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Is het een horizontale of verticale darter?
quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het kwaliteitsverschil is 3 sets, en daar is niets 'extreem klein' aan. Hoewel Dobey nauwelijks in de problemen kwam tegen Smith, gaf de wedstrijd een vertekend beeld van hoeveel sterker Dobey is dit jaar.
Absoluut niet. Kenners hadden Dobey op winst (alleen had ik 4-2 hahahaha)quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heel verrassend vinden we de uitschakeling van smiss ook niet toch? Als je ziet wat voor half jaar die heeft gehad
Ach, @fetX ging eerder ook al met 4-2 nat.quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Absoluut niet. Kenners hadden Dobey op winst (alleen had ik 4-2 hahahaha)
Ik had 4-3quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Absoluut niet. Kenners hadden Dobey op winst (alleen had ik 4-2 hahahaha)
ach vorig weekend nog 80 euro gewonnenquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:03 schreef Bezsen het volgende:
@:capuchon_jongen ziet z'n 7,50 verdampen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |