HJquote:Op vrijdag 29 december 2023 22:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zo, maar eens een HJ winterbier erbij gepakt. Wat drinken jullie?
Ja.quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is panic at the disco reeds besproken?
dit valt nog mee hoor in vergelijking met andere jarenquote:Op vrijdag 29 december 2023 22:30 schreef mario390 het volgende:
ik kom hier niet meer bij
julie gaan veel te schnell
Ik sla dit even opquote:Op vrijdag 29 december 2023 22:27 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Never forget (mijn eerste herinnering wanneer iemand over Domien begint)![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn favoriet is The Great Gig in the Sky. Sommige mensen vinden het maar geschreeuw, ik vind het briljant.quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:29 schreef Gretzl het volgende:
Mooie Pink Floyd. Ik denk mijn fave van hen![]()
Beter dan hun 70s werk #unpopularvote
Tovenaar op de gitaarquote:
In de KKD heb ik volgens mij überhaupt weinig/geen albumversies gehoord. Was jammer welquote:Op vrijdag 29 december 2023 22:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
en salva mae staat er ondanks de DAB niet in (wel in de KKD, maar daar draaien ze niet de albumversie)
Zonder Dago valt het tempo al aardig terugquote:Op vrijdag 29 december 2023 22:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
dit valt nog mee hoor in vergelijking met andere jaren
Damien is een lulletje rozenwater.quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:27 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Never forget (mijn eerste herinnering wanneer iemand over Domien begint)![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh moet ik meer spammen?quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:31 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zonder Dago valt het tempo al aardig terug
Dago laat het vies afweten dit jaarquote:Op vrijdag 29 december 2023 22:31 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zonder Dago valt het tempo al aardig terug
Het is geen BB he waar niemand naar kijkt.quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:30 schreef mario390 het volgende:
ik kom hier niet meer bij
julie gaan veel te schnell
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |