Oe fijnquote:Op vrijdag 29 december 2023 22:23 schreef PippenScottie het volgende:
De Top 2000 goden zijn mij goed gezind, volgens mij heb ik alle Neil Youngs nog gehoord dit jaar
Lekker hoorquote:Op vrijdag 29 december 2023 22:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja ik heb een post hbo opleiding afgerond, heb een nieuwe baan, was 25 jaar in dienst, we hebben een 70’s/80’s feest gegeven, we zijn met z’n vijven naar New York geweest en ik ben 50 jaar geworden. En dan vergeet ik de zomervakantie nog.
Is die al geweest?!quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:24 schreef TLC het volgende:
Happy New Year dat de mist in ging, dat belooft niets goeds voor het nieuwe jaar...
*ff afkloppen op hout*
Die heb ik nog niet gehoord geloof ik, al zou ik ze niet herkennen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Oe fijn
En als de goden echt van je houden mis je alle suzan en freeks
Van Pinta een barrel ages Braggotquote:Op vrijdag 29 december 2023 22:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zo, maar eens een HJ winterbier erbij gepakt. Wat drinken jullie?
Hierbij is het officieel. De goden houden niet van mijquote:Op vrijdag 29 december 2023 22:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Oe fijn
Je merkt het vanzelf als er bloed uit je oren komtquote:Op vrijdag 29 december 2023 22:25 schreef Berkery het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gehoord geloof ik, al zou ik ze niet herkennen.
Jij vindt het Finse origineel beter?quote:
Red Red wine dadelijk weer, eerst nog wat thee.quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Nee dat is ook wel lastig te overtreffen, maar we gaan ons best doen om er weer een mooi jaar van te maken.quote:
even een keer goed stoned wordenquote:
Dat moet gewoon groeien, 10 jaar geleden had ik er ook helemaal niks mee en opeens 'viel' hetquote:
WKDquote:Op vrijdag 29 december 2023 22:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Met een goede koptelefoon of speakers is dat echt kunstquote:
Hoofd in de wolken IPAquote:Op vrijdag 29 december 2023 22:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Radler van Warsteinerquote:Op vrijdag 29 december 2023 22:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Altijd de langstequote:Op vrijdag 29 december 2023 22:26 schreef Pino112 het volgende:
Length
8:31 (album version)
5:16 (single edit)
7:01 (Echoes version)
Welke?
Nee dank jequote:Op vrijdag 29 december 2023 22:26 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
even een keer goed stoned worden
quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:26 schreef Evenstar het volgende:
Origineel van Nightwish met MarcoGod
Ship Full of IPAquote:Op vrijdag 29 december 2023 22:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
HJ pilsquote:Op vrijdag 29 december 2023 22:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Tot nu toe wel. Maar Nederland kennende zal het allemaal wel op 30 en 31 december komenquote:Op vrijdag 29 december 2023 22:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Oe fijn
Bij mij is het juist andersom, 10 jaar geleden draaide ik veel PF, nu nog nauwelijks meer.quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat moet gewoon groeien, 10 jaar geleden had ik er ook helemaal niks mee en opeens 'viel' het
De Marimbros waren er ook, zag ik op hun Insta. Was het wat?quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:19 schreef Gretzl het volgende:
Dit is nu al een van de mooiste Top 2000-avonden![]()
[ afbeelding ]
Btw heeft iemand Top 2000 à Gogo van vanavond al (terug)gekeken? Ik begreep dat het over Bloodbuzz Ohio ging, de fonkelnieuwe debutantWas het een goed item?
Pink Floyd moet ik echt zin in hebben, maar wel prima. Ik zou ze niet dagelijks opzetten.quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:27 schreef DecoAoreste het volgende:
Pink Floyd ga ik elk jaar een beetje beter vinden.
Ik moet dit ook wat meer gaan luisteren door het jaar heen, net als Dire Straits.
Ik zit aan de Radler van Amstelquote:
jaaaaa, lekker wegdromenquote:Op vrijdag 29 december 2023 22:27 schreef Hamlapjes het volgende:
Dit moet je echt even met een goede koptelefoon op keihard zetten en dan je ogen dicht. Genieten
Klokjes ja. Doe mij in de categorie kerkklokken maar Insomnia, maar die komt echt op een onchristelijk tijdstip dit jaarquote:
Dat is wel heel enthousiast.quote:
Wat voor Whisky?quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:27 schreef Isorden het volgende:
Zo maar eens een glaasje whisky pakken denk ik
Toivon ylös?quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij vindt het Finse origineel beter?
Domienquote:Op vrijdag 29 december 2023 22:27 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Never forget (mijn eerste herinnering wanneer iemand over Domien begint)![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben er mee opgevoed en toen kon het me niet zo bekoren, maar nu dus welquote:Op vrijdag 29 december 2023 22:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij mij is het juist andersom, 10 jaar geleden draaide ik veel PF, nu nog nauwelijks meer.
Hier ookquote:Op vrijdag 29 december 2023 22:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
dit komt wel verrekte dicht in de buurt van hun 70s werk jaquote:Op vrijdag 29 december 2023 22:29 schreef Gretzl het volgende:
Mooie Pink Floyd. Ik denk mijn fave van hen![]()
Beter dan hun 70s werk #unpopularvote
Helaas wel jaquote:Op vrijdag 29 december 2023 22:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Tot nu toe wel. Maar Nederland kennende zal het allemaal wel op 30 en 31 december komen
Ik vergat dat ook, maar hij staat tegenwoordig zo hoog in mijn lijst dat ik het wel onthoudquote:Op vrijdag 29 december 2023 22:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vergeet altijd hoe goed High Hopes is.
en salva mae staat er ondanks de DAB niet in (wel in de KKD, maar daar draaien ze niet de albumversiequote:Op vrijdag 29 december 2023 22:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Klokjes ja. Doe mij in de categorie kerkklokken maar Insomnia, maar die komt echt op een onchristelijk tijdstip dit jaar
Ik hou het dan maar op Ouverture 1812, maar dat zal hier wel niet komen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Klokjes ja. Doe mij in de categorie kerkklokken maar Insomnia, maar die komt echt op een onchristelijk tijdstip dit jaar
HJquote:Op vrijdag 29 december 2023 22:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is panic at the disco reeds besproken?
dit valt nog mee hoor in vergelijking met andere jarenquote:Op vrijdag 29 december 2023 22:30 schreef mario390 het volgende:
ik kom hier niet meer bij
julie gaan veel te schnell
Ik sla dit even opquote:Op vrijdag 29 december 2023 22:27 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn favoriet is The Great Gig in the Sky. Sommige mensen vinden het maar geschreeuw, ik vind het briljant.quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:29 schreef Gretzl het volgende:
Mooie Pink Floyd. Ik denk mijn fave van hen![]()
Beter dan hun 70s werk #unpopularvote
Tovenaar op de gitaarquote:
In de KKD heb ik volgens mij überhaupt weinig/geen albumversies gehoord. Was jammer welquote:Op vrijdag 29 december 2023 22:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
en salva mae staat er ondanks de DAB niet in (wel in de KKD, maar daar draaien ze niet de albumversie)
Zonder Dago valt het tempo al aardig terugquote:Op vrijdag 29 december 2023 22:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
dit valt nog mee hoor in vergelijking met andere jaren
Damien is een lulletje rozenwater.quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:27 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh moet ik meer spammen?quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:31 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zonder Dago valt het tempo al aardig terug
Dago laat het vies afweten dit jaarquote:Op vrijdag 29 december 2023 22:31 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zonder Dago valt het tempo al aardig terug
Het is geen BB he waar niemand naar kijkt.quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:30 schreef mario390 het volgende:
ik kom hier niet meer bij
julie gaan veel te schnell
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |