De Marimbros waren er ook, zag ik op hun Insta. Was het wat?quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:19 schreef Gretzl het volgende:
Dit is nu al een van de mooiste Top 2000-avonden![]()
[ afbeelding ]
Btw heeft iemand Top 2000 à Gogo van vanavond al (terug)gekeken? Ik begreep dat het over Bloodbuzz Ohio ging, de fonkelnieuwe debutantWas het een goed item?
Pink Floyd moet ik echt zin in hebben, maar wel prima. Ik zou ze niet dagelijks opzetten.quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:27 schreef DecoAoreste het volgende:
Pink Floyd ga ik elk jaar een beetje beter vinden.
Ik moet dit ook wat meer gaan luisteren door het jaar heen, net als Dire Straits.
Ik zit aan de Radler van Amstelquote:
jaaaaa, lekker wegdromenquote:Op vrijdag 29 december 2023 22:27 schreef Hamlapjes het volgende:
Dit moet je echt even met een goede koptelefoon op keihard zetten en dan je ogen dicht. Genieten
Klokjes ja. Doe mij in de categorie kerkklokken maar Insomnia, maar die komt echt op een onchristelijk tijdstip dit jaarquote:
Dat is wel heel enthousiast.quote:
Wat voor Whisky?quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:27 schreef Isorden het volgende:
Zo maar eens een glaasje whisky pakken denk ik
Toivon ylös?quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij vindt het Finse origineel beter?
Domienquote:Op vrijdag 29 december 2023 22:27 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Never forget (mijn eerste herinnering wanneer iemand over Domien begint)![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben er mee opgevoed en toen kon het me niet zo bekoren, maar nu dus welquote:Op vrijdag 29 december 2023 22:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij mij is het juist andersom, 10 jaar geleden draaide ik veel PF, nu nog nauwelijks meer.
Hier ookquote:Op vrijdag 29 december 2023 22:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zo, maar eens een HJ winterbier erbij gepakt. Wat drinken jullie?
dit komt wel verrekte dicht in de buurt van hun 70s werk jaquote:Op vrijdag 29 december 2023 22:29 schreef Gretzl het volgende:
Mooie Pink Floyd. Ik denk mijn fave van hen![]()
Beter dan hun 70s werk #unpopularvote
Helaas wel jaquote:Op vrijdag 29 december 2023 22:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Tot nu toe wel. Maar Nederland kennende zal het allemaal wel op 30 en 31 december komen
Ik vergat dat ook, maar hij staat tegenwoordig zo hoog in mijn lijst dat ik het wel onthoudquote:Op vrijdag 29 december 2023 22:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vergeet altijd hoe goed High Hopes is.
en salva mae staat er ondanks de DAB niet in (wel in de KKD, maar daar draaien ze niet de albumversiequote:Op vrijdag 29 december 2023 22:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Klokjes ja. Doe mij in de categorie kerkklokken maar Insomnia, maar die komt echt op een onchristelijk tijdstip dit jaar
Ik hou het dan maar op Ouverture 1812, maar dat zal hier wel niet komen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Klokjes ja. Doe mij in de categorie kerkklokken maar Insomnia, maar die komt echt op een onchristelijk tijdstip dit jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |