Ja ik heb een post hbo opleiding afgerond, heb een nieuwe baan, was 25 jaar in dienst, we hebben een 70’s/80’s feest gegeven, we zijn met z’n vijven naar New York geweest en ik ben 50 jaar geworden. En dan vergeet ik de zomervakantie nog.quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:21 schreef djenneke het volgende:
[..]
Klinkt alsof je echt mooie dingen hebt meegemaakt
Cryptisch, maar hopelijk op een goede manier.quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
🤞🏼🤞🏼
Ik hoop het dan ook weer te kunnen zeggen, maar er zijn een aantal momenten geweest dit jaar die ik volgend jaar niet ga hebben.
ik ookquote:Op vrijdag 29 december 2023 22:23 schreef PippenScottie het volgende:
De Top 2000 goden zijn mij goed gezind, volgens mij heb ik alle Neil Youngs nog gehoord dit jaar
Oe fijnquote:Op vrijdag 29 december 2023 22:23 schreef PippenScottie het volgende:
De Top 2000 goden zijn mij goed gezind, volgens mij heb ik alle Neil Youngs nog gehoord dit jaar
Lekker hoorquote:Op vrijdag 29 december 2023 22:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja ik heb een post hbo opleiding afgerond, heb een nieuwe baan, was 25 jaar in dienst, we hebben een 70’s/80’s feest gegeven, we zijn met z’n vijven naar New York geweest en ik ben 50 jaar geworden. En dan vergeet ik de zomervakantie nog.
Is die al geweest?!quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:24 schreef TLC het volgende:
Happy New Year dat de mist in ging, dat belooft niets goeds voor het nieuwe jaar...
*ff afkloppen op hout*
Die heb ik nog niet gehoord geloof ik, al zou ik ze niet herkennen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Oe fijn
En als de goden echt van je houden mis je alle suzan en freeks
Van Pinta een barrel ages Braggotquote:Op vrijdag 29 december 2023 22:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zo, maar eens een HJ winterbier erbij gepakt. Wat drinken jullie?
Hierbij is het officieel. De goden houden niet van mijquote:Op vrijdag 29 december 2023 22:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Oe fijn
En als de goden echt van je houden mis je alle suzan en freeks
Je merkt het vanzelf als er bloed uit je oren komtquote:Op vrijdag 29 december 2023 22:25 schreef Berkery het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gehoord geloof ik, al zou ik ze niet herkennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |