Verwacht jij dat Barney dat ventje gaat slopen?quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
We liggen op koers voor een kwartfinale Van Barneveld v Dolan.
na nieuwjaar komt er nog een piekje aan hoor ik.quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mooi zo. Ik reed vanmiddag door Rotterdam (@:Kingroland) de Maas stond ook erg hoog.
Geen idee. Opnieuw onvoorspelbaar.quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verwacht jij dat Barney dat ventje gaat slopen?
Moet ‘ie heel wat beter gooien dan vanmiddag.quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verwacht jij dat Barney dat ventje gaat slopen?
Voldoende vertrouwen in Raya? Moet toch echt 10 punten hogerquote:Op vrijdag 29 december 2023 20:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
We liggen op koers voor een kwartfinale Van Barneveld v Dolan.
Wel zin in dat potje.quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Geen idee. Opnieuw onvoorspelbaar.
Kunnen we jou hier morgenavond verwachten?quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wel zin in dat potje.
#BarneyArmy
Morgen kan hij de juiste voeding nemen voor zijn avondwedstrijdje. En dan kan hij langer keihard trainen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Voldoende vertrouwen in Raya? Moet toch echt 10 punten hoger
Je kan me hier iedere dag verwachten makkerquote:Op vrijdag 29 december 2023 20:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Kunnen we jou hier morgenavond verwachten?
Komen er bonnetjes uit en mag je een knuffel uitzoeken.quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg wat ik me afvroeg he. Als je op zo'n softtipkast een 9darter gooit, gaat die dan helemaal los met toeters en bellen? Of gebeurt er gewoon niks?
Mensen die darts een warm hart toedragen houden zich verre van zo'n machine.quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg wat ik me afvroeg he. Als je op zo'n softtipkast een 9darter gooit, gaat die dan helemaal los met toeters en bellen? Of gebeurt er gewoon niks?
zijn POLLhier forumleden blij mee?????quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je kan me hier iedere dag verwachten makker
ik mis de optie "Blijer dan met jou klaas"quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
zijn [poll=6496]hier forumleden blij mee?????
Bij softtip darten moet je toch zoveel mogelijk bulls-eye gooien?quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mensen die darts een warm hart toedragen houden zich verre van zo'n machine.
Jeetje, was gewoon een vraag yoquote:
sterker nog, alle 170ers zijn gegooid door mensen die allang naar huis zijn.quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
staan al een tijdje stil op 4 170ers.
Was dat nog een vraag in de nostradamus?quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Volgens Niels ging het record er zeker aanquote:Op vrijdag 29 december 2023 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
ja. "meer dan 5"quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:59 schreef engine het volgende:
[..]
Was dat nog een vraag in de nostradamus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |