Twee verschillende mouwenquote:
quote:
als het bedoeld is als gary anderson fanshirt kan ik ermee levenquote:
Hallo zegquote:Op vrijdag 29 december 2023 20:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja voor een Belg is dat episch ja.
bwah dat is nog wel te overzien. Op tijd beginnen met sparenquote:Op vrijdag 29 december 2023 20:33 schreef fetX het volgende:
[..]
M’n broer had kaarten geregeld voor 70 piek p.p. geloof ik. Airbnb voor 100 piek p.p. en vliegticket was ook iets van 80. Dan nog eten & drinken.
Kan aardig in de papieren lopen ja
Voor dat soort bedragen hoef ik niet te sparenquote:Op vrijdag 29 december 2023 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
bwah dat is nog wel te overzien. Op tijd beginnen met sparen
Ook als ie erin blijftquote:Op vrijdag 29 december 2023 20:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als Gando eruit vliegt dan krijgt Littler een free ticket naar de halve finales.
Twee uur werken, ja toch.quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Voor dat soort bedragen hoef ik niet te sparen
#highroller
Vraag me af hoe de tegenstand van Anderson gaat zijn.quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als Gando eruit vliegt dan krijgt Littler een free ticket naar de halve finales.
nou ja ik zou dan op 1000 all-in rekenen. Weekendje van maken, lekker relaxed met de boot gaan, hotelletje met zwembad allesquote:Op vrijdag 29 december 2023 20:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
#highroller
Geld moet rollen @lenny_leonard (rip)quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
#highroller
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |