jij mag blij zijn dat je in dit land mag levenquote:Op vrijdag 29 december 2023 21:04 schreef Szura het volgende:
Het begint hier enorm regenen en onweren
Ik ben zo klaar met dat graftyfusweer in dit land he
Rot op uit dit mooie subforum gekquote:Op vrijdag 29 december 2023 21:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jij mag blij zijn dat je in dit land mag leven
7 maanden per jaar regen, wind en grijze meuk genot.quote:Op vrijdag 29 december 2023 21:04 schreef Szura het volgende:
Ik ga sowieso niet naar buiten in de gazastrookquote:Op vrijdag 29 december 2023 21:04 schreef Szura het volgende:
Hopelijk hier zo ook, dan stoppen die proleten misschien even met dat klote vuurwerk.quote:Op vrijdag 29 december 2023 21:04 schreef Szura het volgende:
Van mij mag het wel gaan regenen. Ze zijn hier nu al 2 uur vuurwerk aan het afsteken op een veldje tegenover mij.quote:Op vrijdag 29 december 2023 21:04 schreef Szura het volgende:
doe is rustigquote:
Dan boek je toch lekker een vakantietje ouwe reusquote:Op vrijdag 29 december 2023 21:04 schreef Szura het volgende:
Ik ben wit en geboren in Limburg, dus ik mag blijvenquote:Op vrijdag 29 december 2023 21:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan boek je toch lekker een vakantietje ouwe reus
zou wel opschieten want met de pvv aan de macht heb je kans dat je binnenkort alleen nog enkeltjes kan boeken
Hier voelt het nu al als Gazaquote:Op vrijdag 29 december 2023 21:06 schreef fetX het volgende:
Alleen siervuurwerk op Nieuwjaarsdag tussen 00:00 en 01:00 is leuk.
De rest mag opdonderen.
Tokkie gespot.quote:Op vrijdag 29 december 2023 21:06 schreef fetX het volgende:
Alleen siervuurwerk op Nieuwjaarsdag tussen 00:00 en 01:00 is leuk.
De rest mag opdonderen.
Sow, is Szura een Marokkaan?quote:Op vrijdag 29 december 2023 21:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan boek je toch lekker een vakantietje ouwe reus
zou wel opschieten want met de pvv aan de macht heb je kans dat je binnenkort alleen nog enkeltjes kan boeken
quote:Op vrijdag 29 december 2023 21:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik ben wit en geboren in Limburg, dus ik mag blijven
tuurlijk niet. WK = PL.quote:Op vrijdag 29 december 2023 21:11 schreef WAvanBuren het volgende:
Mocht Anderson of Littler de titel pakken dan zouden we zomaar eens voor het eerst een Prumjur Liek zonder de wereldkampioen kunnen krijgen?
quote:Op vrijdag 29 december 2023 21:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kroaat gaat deze oorlog verliezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |