quote:Op laatste moment streep door Turkse Super Cup: ruzie tussen clubs en Saudische officials
De Turkse Super Cup-finale tussen Galatasaray en Fenerbahce in de Saudische hoofdstad Riyad, die gepland stond voor vrijdagavond, is op het allerlaatste geannuleerd vanwege onenigheid tussen de twee clubs en de Saudische autoriteiten. Dat meldt de Turkse zender NTV.
Volgens de tv-zender ontstond het conflict vanwege beweringen dat het Turkse volkslied niet zou worden gespeeld en dat Saudische functionarissen het dragen van T-shirts met de oprichter van modern Turkije, Mustafa Kemal Ataturk, door spelers voorafgaand aan de wedstrijd niet zouden toestaan.
Galatasaray en Fenerbahçe wilden zo het 100-jarige bestaan van de Turkse republiek vieren.
Dombo zeker niet, maar er zijn hier altijd users die de dans ontspringen en het randje opzoeken. Mogen van mij iets heel ergs slechts krijgen, ze weten vast wel wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 30 december 2023 02:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vind Dombo geen verkeerde kerel.
Tong ook?quote:Op zaterdag 30 december 2023 05:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dombo zeker niet, maar er zijn hier altijd users die de dans ontspringen en het randje opzoeken. Mogen van mij iets heel ergs slechts krijgen, ze weten vast wel wat ik bedoel.
Sterktequote:Op zaterdag 30 december 2023 07:53 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Zo 27ste bestraling. Tijdens de feestdagen wordt er hier ook op zaterdag gewerkt.
Christelijke gedachte is ver te zoeken bij jou. Hypocriet.quote:Op zaterdag 30 december 2023 05:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dombo zeker niet, maar er zijn hier altijd users die de dans ontspringen en het randje opzoeken. Mogen van mij iets heel ergs slechts krijgen, ze weten vast wel wat ik bedoel.
Mag allemaal van Femke, ik had er preventief al een waterkanon op gezet.quote:Op zaterdag 30 december 2023 13:05 schreef KingRoland het volgende:
@:tarado A10 afgesloten door extintion rebellion
Of hoe ze ook heten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |