Leerdam had beter een tiende sneller kunnen openen, nu zat ze er bijna al naast.quote:Op vrijdag 29 december 2023 21:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Joeta binnen starten is echt heerlijk voor Femke
Gaan we hier ook al debiele reacties plaatsen?quote:
Denk je dat het Huizinga helpt op de 1500m om het ook in de bocht te doen?quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gaan we hier ook al debiele reacties plaatsen?
Waarom kan het nooit gewoon, ik vind het zonde, en voor mij een reden om live topics te mijden.
Jammer vind ik dat, heel erg jammer.
Reageer gewoon of blif anders lekker in vbl/onz/klb
Als iemand na vier wereldbekerwedstrijden bovenaan staat in het WB-klassement, dan vind ik dat-ie ook al geplaatst behoort te zijn voor de WK-afstanden.quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:16 schreef Nober het volgende:
Zijn jullie het eens met Kjeld?
Gaat de KNSB wat doen als het WK in een deceptie eindigt?
Maar Nuis stond zowel bij de 1000m als de 1500m niet bovenaan na 4 WBs. En als ie bij 1 van de 2 bovenaan had gestaan had ie zich bij de andere afstand alsnog moeten kwalificeren.quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:39 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Als iemand na vier wereldbekerwedstrijden bovenaan staat in het WB-klassement, dan vind ik dat-ie ook al geplaatst behoort te zijn voor de WK-afstanden.
Toch wel bijzonder, zoveel sneller zijn na 100 meter, maar als ze de bocht daarna uitkomt, is ze de voorsprong al zowat kwijt..quote:Op vrijdag 29 december 2023 21:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Van Beijnum is niet van het rondjes rijden.
zal zijn sponsor blij mee wezen het NK is 1 van de weinige wedstrijden waarbij ze in het pak met de sponsornaam in beeld rijdenquote:Op vrijdag 29 december 2023 20:51 schreef franklop het volgende:
Kjeld, je traint al het halve seizoen ipv wedstrijden rijden.
Klaag nou niet zo
Dit is de eerlijkste selectiemethode, je moet alleen op het juiste moment in topvorm zijn. Denk dat het Nederlandse schaatsers ook een voordeel geeft ten opzichte van buitenlanders die in eigen land totaal geen concurrentie hebben.quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:27 schreef trein2000 het volgende:
Nuis moet zijn arrogantie lekker voor zichzelf houden. Raar gedoe. Gewoon rijden, moet iedereen. Hij dus ook.
En wat zegt zijn tandvleeslijn?quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:40 schreef AllesKaputt het volgende:
De haarlijn van Jac Orie. Die zegt alles.
[ afbeelding ]
Voor Nuis geldt het dit jaar ook niet, omdat hij niet meedeed aan de laatste WB, Omdat hij ziek was naar eigen zeggen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar Nuis stond zowel bij de 1000m als de 1500m niet bovenaan na 4 WBs. En als ie bij 1 van de 2 bovenaan had gestaan had ie zich bij de andere afstand alsnog moeten kwalificeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |