Aahhh....ik heb altijd zo veel plannen om leuke dingen (althans ik vind ze leuk ) te doen met m'n vrienden maar zij hebben echt nooit zin
Party's, uitgaan in een andere stad, tot laat uitgaan, een weekendje eruit, een keer flink drinken, concert, keertje stad bekijken...noem maar op. Ze hebben echt ****** nooit zin, ze zitten liever thuis op de bank met de vriendin, hebben de week erna eens een tentamen waardoor ze niet kunnen en nog meer van dat soort *** redenen.
Ik vind het echt verschrikkelijk...ik heb echt het gevoel dat ik gedwongen word elke week maar weer hetzelfde te doen terwijl ik dat helemaal niet wil en beperkt wordt in de dingen die het leven leuk maken. In je eentje ga je ook niet zo snel iets doen dus je bent toch afhankelijk. Misschien zou ik dat gewoon eens moeten doen en kijken hoe het bevalt.
't Zijn verder goede kerels maar allemaal zo....saai
ruilen
quote:Nah...verder zijn ze allemaal heel erg okay en dat zou ik niet willen missen.
Op vrijdag 14 februari 2003 22:42 schreef Joene het volgende:
JO , ik ben ook zon saaie lul! , heb ook nooit zin in uitgaan maar mijn vrienden die ik hier in het dorp heb juist wel...ruilen
ggg ik ken het, en haat het
Works for me!
Ik ga naar party's met klasgenoten omdat zij dat wel gaaf vinden maar mn vrienden niet, maar met mn vrienden kan ik beter praten.
Heb af en toe ook wel het gevoel alsof iedereen om mee heen al bejaard begint te worden terwijl ik dan net aan het loskomen ben en gewoon wil leven!
Suc6!
quote:Geloof me...pushen doe ik ze genoeg. Bovendien wil ik daar een beetje mee oppassen...heeft meestal geen zin en zorgt alleen maar voor slechte sfeer.
Op vrijdag 14 februari 2003 23:09 schreef E-ric het volgende:
ik snap je helemaal, heb het zelf vaak ook.
Vrienden met vaste vriendin die liever thuis film kijken dan op stap te gaan, je moet ze gewoon meer pushen en anders andere mensen zoeken om mee op stap te gaan.Ik ga naar party's met klasgenoten omdat zij dat wel gaaf vinden maar mn vrienden niet, maar met mn vrienden kan ik beter praten.
Heb af en toe ook wel het gevoel alsof iedereen om mee heen al bejaard begint te worden terwijl ik dan net aan het loskomen ben en gewoon wil leven!
Suc6!
Die laatste zin verwoord trouwens heel in het kort mijn hele opneningspost.
Of plaats een oproepje voor mensen die hetzelfde willen als jij.
Vriend van me was nooit naar party geweest en zag dat echt niet zitten.
Ik gewoon elke keer gevraagd van ga eens mee. toen ging hij mee en nu is hij dankbaar dat hij het gedaan heeft omdat hij het supergaaf vond. Morgen 3e keer Trance energy voor hem.
Bedoel je moet niet te ver gaan, zijn wel je vrienden maar je mag ze wel duidelijk maken dat ze wel eens iets mogen proberen, dat wil ik er mee zeggen.
Als ze uberhaubt al tijd hebben, dan willen ze video kijken op de bank. Laatst ben ik van ellende voor het eerst in mijn leven alleen uit geweest. Ik voelde me nog een beetje lullig toen ik in de rij stond bij de discotheek, maar ik had al snel vrienden gemaakt met een leuk vriendinnenclubje(die ik overigens later weer ben kwijtgeraakt). Maar ik moet zeggen dat het een supermooie avond was.
Ook de vakantie worden steeds suffer. Vroeger ging iedereen er 100% voor om zoveel mogelijk mooie dingen te beleven. Maar de laatste vakantie viel me al behoorlijk tegen. Ik zeg dit ook wel tegen mijn vrienden. Ik heb ondertussen wel wat nieuwe vrienden gemaakt (bij mijn nieuwe studie) maar dat zijn voornamelijk meisjes en dat is toch anders....
quote:JONGE!!!!!!!!!!!!
Op vrijdag 14 februari 2003 22:41 schreef Lortnoc het volgende:
...er andere interesses en levensstijl op na houden. Kut is dat.
Aahhh....ik heb altijd zo veel plannen om leuke dingen (althans ik vind ze leuk
) te doen met m'n vrienden maar zij hebben echt nooit zin
Party's, uitgaan in een andere stad, tot laat uitgaan, een weekendje eruit, een keer flink drinken, concert, keertje stad bekijken...noem maar op. Ze hebben echt ****** nooit zin, ze zitten liever thuis op de bank met de vriendin, hebben de week erna eens een tentamen waardoor ze niet kunnen en nog meer van dat soort *** redenen.
Ik vind het echt verschrikkelijk...ik heb echt het gevoel dat ik gedwongen word elke week maar weer hetzelfde te doen terwijl ik dat helemaal niet wil en beperkt wordt in de dingen die het leven leuk maken. In je eentje ga je ook niet zo snel iets doen dus je bent toch afhankelijk. Misschien zou ik dat gewoon eens moeten doen en kijken hoe het bevalt.
Heb ook een paar van dat soort vrienden. Het zijn wel echte vrienden, maar toch, zo saai!
Altijd maar moe van werk, school & stage. Klagen daar ook zoveel over dat ik niet snap hoe ze dat volhouden. Gelukkig ben ik gewoon een keertje in m'n eentje op stap gegaan en heb daar een SUPERgroepje aan overgehouden om mee te stappen.
Ondertussen al aardig wat leuke feestjes meegemaakt en het wordt steeds beter !
quote:same here, ben altijd in voor goed zuip feest
Op vrijdag 14 februari 2003 22:46 schreef hyperfuzz het volgende:
De volgende keer bel je maar als je partyen, uitgaan in een andere stad, laat uitgaan, flink drinken, concertje pikken, stadje bekijken wilt
ik dacht dat ik de enige was met dit 'probleem'
mja, ik zit dan met een stel vrienden waar d'r eentje van wel hetzelfde is, dus das wel oke.
maar met z'n 2-en doe je ook minder dan met een hele groep
ik heb nu ook een oude vriend weer opgescharrelt, en daar ga ik nu iedere week op zondagavond een biertje mee drinken, en ouwehoeren.
das ook wel relaxt hoor
(alleen wel prijzig na 1/2 avonden stappen nog eens 20 euro aan bier )
maarja, een wat grotere stap[groep lijkt me wel wat
In het begin was ik altijd met een grote groep, maar die kregen allemaal een vriendin.
Toen ben ik via de kroeg/internet/voetbal met andere mensen in contact gekomen waar ik nu zwaar veel mee optrek
Dat was een groep van 16 man, waar nu hele goeie vrienden tussen zitten.
maar ook hier: iedereen kreeg weer een vriend/vriendin en de helft blijft weer thuis. Maar ze gaan wel vaker mee als mijn andere vriendengroep.
Maar resultaat:
Ik heb veel vrienden, mijn beste vrienden zitten in beide groepen, en ik heb altijd wel iets te doen nu!
Alleen zelf nog geen vriendin
Maar anyway...ik zal het zeker laten weten als ik weer iets in mijn hoofd heb!
gotta love my life
:edit:
Ik heb zelfs verschillende formaties mensen voor elke dag dat ik uitga, donderdag mensen die vrijdag vrij zijn of laat beginnen
vrijdag de mensen hier uit de buurt die veel in het dorp hangen
zaterdag de harde kern waar ik veel mee omga, en die gaan ook nog es verdeeld naar verschillende steden
quote:oeww...das wel klote
...er andere interesses en levensstijl op na houden. Kut is dat.
Aahhh....ik heb altijd zo veel plannen om leuke dingen (althans ik vind ze leuk
) te doen met m'n vrienden maar zij hebben echt nooit zin
Lastig parket in ieder geval....
Misschien moeten we een meet organiseren van fokkers die niet blij zijn met hun vrienden
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 11:22 schreef ook_gek het volgende:
dat is ook de reden dat ik verschillende vrienden heb
Heb er een paar voor film te kijken. En nog wat om mee te stappen.
Maar ik snap wat je bedoel. Ik ben 22. En je ziet dan dat mensen oud worden of zo. Dat ze stoppen met stappen. En het "gewone" leven gaan leiden. Ik wil zo nooit worden hoorIk ga door tot diep in de 30
quote:Herkenbaar
Op woensdag 19 februari 2003 01:18 schreef TheWilliedockSaints het volgende:[..]
oeww...das wel klote
quote:ho!
nou ja, ik vind het erg herkenbaar... dat heb ik ook binnen mijn vriendengroep
Daarom is het ook tijd om op kamers te gaan, nu nog een leuke kamer enzo
Veel jeugd is idd een beetje saai vind ik
Meeste van m'n vrienden waar ik iedere week mee uitga willen iedere week weer, keer op keer, naar dezelfde discotheek ergens op 't platteland. Op zich een leuke discotheek waar veel bekenden enzo komen, maar ik ga daar nu al zeker 1,5 jaar achter elkaar iedere week naartoe. Je snapt, dat begint te vervelen...
Ik heb gewoon een gevoel dat zegt: ga eens ergens anders naartoe! Maarja, dat gevoel schijnt de rest dan weer niet te hebben :`(
Ik wil gewoon iedere week ergens anders naartoe, discotheek, club, café, groot trance-feest o.i.d., avondje kroegentocht, etc. Gewoon es effe wat anders.
Maarja... Jij ook sterkte iig.
kom ik in een UITGAANSGELEGENHEID. Ik hoor alleen muziek kan geen woord spreken, als iemand mij iets wil zeggen brullen ze zo hard dat m'n trommelvlies accuut breekt en m'n oor vol etensresten zit.
En dan moet je iedereen zien staan langs de kant, beetje te slungelen met een pilsje in de hand. WAAUW, echt partyyyyyyy! Ik merk er nooit iets van. En ga nou nie zeggen dat ik in verkeerde tenten kom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |