Nee, helaas niet. Mex is volgens mij groot fan, misschien was die er wel.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nog iemand naar Slowdive geweest?
Was een prima mix van nieuw en oud!
Mede ivm locatie niet gegaan.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Mex is volgens mij groot fan, misschien was die er wel.
Zou het wat uitmaken?quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Oei we zitten dus nog een aantal jaar opgescheept met Pepijn
Bij mensen die dit soort onzin op papier krijgen moet je ook altijd een beetje in de gaten houden dat ze geen manifest gaan schrijven.quote:
Nederlandse steden hebben een beschamend lage dichtheid inderdaad.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:36 schreef Steven184 het volgende:
Weer heel rapport en discussie over woningprobleem in Nederland. Teveel gezinswoningen (ie meer dan we gezinnen hebben), Tiny houses in weilanden, woningen splitsen.
Bouw verdomme gewoon ergens Kowloon aan de Rijn.
Bouwen aan een rivier.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:36 schreef Steven184 het volgende:
Weer heel rapport en discussie over woningprobleem in Nederland. Teveel gezinswoningen (ie meer dan we gezinnen hebben), Tiny houses in weilanden, woningen splitsen.
Bouw verdomme gewoon ergens Kowloon aan de Rijn.
Figures of speech mijn beste.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bouwen aan een rivier.
Gelijk een dijk van 6 meter hoog erbij bouwen joh, 2 vliegen in 1 klap.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bouwen aan een rivier.
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Het wordt pas echt lachen als een nieuw kabinet de wet weer wil weggooien of terzijde wil leggen
Nederland is kampioen rijtjeshuizen, dat lijkt mij nou net ook de ideale hoeveelheid ruimte voor het gros van de leefsituaties, ik vind het helemaal mooi.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nederlandse steden hebben een beschamend lage dichtheid inderdaad.
Op de een of andere manier is Pepijn toch wat zichtbaarder, die weet beter te triggeren. Dat is ook weer niet helemaal verrassend als je die brief van Freek leest, daar is geen touw aan vast te knopen, alleen voor een hele kleine niche.quote:
Voor een kleine stad of uit de kluiten gewassen dorp inderdaad. Met het aantal inwoners en huizenprijzen in Nederland moet je gewoon flink verdichten op de meest gewilde plekken. Appartementenblokken van 5 tot 7 lagen zijn nog wel menselijke maat, maar biedt 3 tot 4x zoveel woningen voor het ruimtegebruik van 1 rijtjeshuis.quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nederland is kampioen rijtjeshuizen, dat lijkt mij nou net ook de ideale hoeveelheid ruimte voor het gros van de leefsituaties, ik vind het helemaal mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |