Maar is Danny ook een beffer? @de_boswachterquote:Op vrijdag 29 december 2023 16:12 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Altijd al gedacht dat Danny een pakhaas was
Danny lijkt mij eerder een flufferquote:Op vrijdag 29 december 2023 16:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar is Danny ook een beffer? @:de_boswachter
Het is beter dan Evans-Gurneyquote:Op vrijdag 29 december 2023 16:15 schreef fetX het volgende:
De commentatoren vinden het ook saai en beginnen dus maar ergens anders over.
Like van @IkGeefEnkelLikes gekregen. Krans afbesteld.quote:Op vrijdag 29 december 2023 16:13 schreef de_boswachter het volgende:
Gofundme voor een mooie krans voor @:ikgeefenkellikes en @:tagliano .
Kalen zijn sowieso beffers.quote:Op vrijdag 29 december 2023 16:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar is Danny ook een beffer? @:de_boswachter
Dat is misschien wel de beste like die je kunt krijgen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 16:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Like van @:ikgeefenkellikes gekregen. Krans afbesteld.
Teveel gezopen?quote:Op vrijdag 29 december 2023 16:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Oké, ik lig er momenteel helemaal af.
Ik ga het warme bad in.
Nee, gewoon reisvermoeidheid. Vandaag een bus van vijf uur gehad naar Novi Sad.quote:
Lekker man!quote:Op vrijdag 29 december 2023 16:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ga het warme bad in.
Oh ik hoopte dat je bezopen BARNEY ARMY ging postenquote:Op vrijdag 29 december 2023 16:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, gewoon reisvermoeidheid. Vandaag een bus van vijf uur gehad naar Novi Sad.
Gelukkig hebben we even een goed appartementje. Met letterlijk een warm bad
Jeetje.quote:Op vrijdag 29 december 2023 16:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Allemaal jouw schuld. Vieze MvG fan.
DRT is geen warm bad?quote:Op vrijdag 29 december 2023 16:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ga het warme bad in.
Het was gewoon een goede wedstrijd, waar Szaganski hem dwong om goed te spelenquote:Op vrijdag 29 december 2023 16:25 schreef heywoodu het volgende:
Arjan gaat weer lekker Van Barneveld ophemelen op basis van zijn partij tegen Radek Szaganski, of all places.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |