Kuuksequote:
Nu nog proberen om geen mails te openen en vooral te beantwoorden.quote:
Ik heb diezelfde tik, en ook sinds vandaag vakantiequote:Op vrijdag 29 december 2023 17:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Nu nog proberen om geen mails te openen en vooral te beantwoorden.
Dat is nogal een tik van me.
Erg he?quote:Op vrijdag 29 december 2023 17:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb diezelfde tik, en ook sinds vandaag vakantieGelukkig zijn veel collega's ook op vakantie, dat scheelt mails.
Ik heb nu langer dan een week mijn e-mail inbox niet ingekeken en ik ben er een beetje bang voorquote:Op vrijdag 29 december 2023 17:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Nu nog proberen om geen mails te openen en vooral te beantwoorden.
Dat is nogal een tik van me.
quote:Op vrijdag 29 december 2023 17:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nu langer dan een week mijn e-mail inbox niet ingekeken en ik ben er een beetje bang voor
Dan ben ik 3 weken bezig met beantwoordenquote:Op vrijdag 29 december 2023 17:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nu langer dan een week mijn e-mail inbox niet ingekeken en ik ben er een beetje bang voor
Is het ook niet gewoon automatisme? Even de outlook app op je telefoon openen? Bij mij welquote:Op vrijdag 29 december 2023 17:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Erg he?
Ik kan het echt niet laten, zelfs als ik vrij ben. Zelfs in de avonden tot vrij laat.
Enjoy je vakantie.
Zo belangrijk ben ik nietquote:Op vrijdag 29 december 2023 17:06 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Dan ben ik 3 weken bezig met beantwoorden
Nou ja, zeker. En ik krijg dan ook gewoon een pushbericht bij een nieuwe mail.quote:Op vrijdag 29 december 2023 17:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is het ook niet gewoon automatisme? Even de outlook app op je telefoon openen? Bij mij wel![]()
Jij ook fijne vakantie
Lekkahquote:
Ik ken iemand die heeft een kwart velg van iets dan nog veel harder gaatquote:Op vrijdag 29 december 2023 16:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb nu een busje die makkelijk naar de 200+ gaat.
Tatatataaaaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |