Op Is This The Life? Die is wel wat gestegen (vorig jaar 1000, nu 768).quote:Op woensdag 18 december 2024 12:34 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd, heb een kleine Cardiacs stemactie gedaan waar een aantal mensen op gereageerd hebben, ben benieuwd wat het oplevert
Grappig. Ik ken deze eigenlijk voornamelijk in de 'statige' versie van Scala. Beetje kitsch, maar soms prima te verteren.quote:Op woensdag 18 december 2024 13:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Meurishopelijk nog meer werk van Noordkaap en Monza in de lijst
Ja die hebben m ooit gedaan voor Zo Is Er Maar Een, verkiezing van t mooiste NLtalige lied op de Belgische tv. Vind ik minder dan deze versie. Maar Noordkaap heeft veel beterquote:Op woensdag 18 december 2024 13:41 schreef W_Wolf het volgende:
[..]
Grappig. Ik ken deze eigenlijk voornamelijk in de 'statige' versie van Scala. Beetje kitsch, maar soms prima te verteren.
Monza heeft het dit jaar helaas niet gered. De wereld is echt van god los.quote:Op woensdag 18 december 2024 13:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Meurishopelijk nog meer werk van Noordkaap en Monza in de lijst
Jammer van die gigantquote:Op woensdag 18 december 2024 13:43 schreef W_Wolf het volgende:
[..]
Monza heeft het dit jaar helaas niet gered. De wereld is echt van god los.
Onder andere ja, mooi dat ie gestegen is, en dit jaar kan ie ook eindelijk in de Spotify playlistquote:Op woensdag 18 december 2024 13:39 schreef W_Wolf het volgende:
[..]
Op Is This The Life? Die is wel wat gestegen (vorig jaar 1000, nu 768).
Waarom is er eigenlijk voor gekozen om de lijst niet in zijn geheel te publiceren? Dan weet je een beetje wat je kan verwachten en wanneer je favorieten komen.quote:Op woensdag 18 december 2024 13:43 schreef W_Wolf het volgende:
[..]
Monza heeft het dit jaar helaas niet gered. De wereld is echt van god los.
En toen moest Deafheaven nog komen.. Maar deze is in ieder geval nog lekker Shoegazerig.quote:Op woensdag 18 december 2024 13:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
sodeknetter wat een pleurisherrie weer. Nog geen uurtjes gehad waarbij ik m niet ff heb uitgezet.
Crimineel eigenlijk dat die geen vermelding hebben in die andere lijstquote:Op woensdag 18 december 2024 17:37 schreef W_Wolf het volgende:
Ah, de 'harde' versie van No Kid! Altijd geweldig, de Urban Dance Squad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |