Team Bushwick Billquote:Op zondag 24 november 2024 19:11 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Geto Boys is wel een serieuze hoezee in het kwadraat waard.
Ik heb niet zoveel met de Snob, maar als een plaat 2 stemmen krijgt, zou dat dan genoeg zijn voor nummer 2000? Want dan zou ik wel de moeite nemen om even de kroon op mijn lijstjescarričre te zetten en deze te stemmen.quote:
Ik ben altijd sceptisch over of vrije keuzes eerlijk mee worden geteld. Het is een stuk meet werk dan een voorkeuzelijst.quote:Op zondag 24 november 2024 22:15 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met de Snob, maar als een plaat 2 stemmen krijgt, zou dat dan genoeg zijn voor nummer 2000? Want dan zou ik wel de moeite nemen om even de kroon op mijn lijstjescarričre te zetten en deze te stemmen.
Vrije keuzes worden zeker ook meegeteld. En die stem voor N.W.A. wordt gewoon opgeteld bij de stemmen die het al krijgt via de keuzelijst.quote:Op zondag 24 november 2024 22:47 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ben altijd sceptisch over of vrije keuzes eerlijk mee worden geteld. Het is een stuk meet werk dan een voorkeuzelijst.
Maar stem gerust!
My bad! Jij bent van pinguin?quote:Op maandag 25 november 2024 08:51 schreef W_Wolf het volgende:
[..]
Vrije keuzes worden zeker ook meegeteld. En die stem voor N.W.A. wordt gewoon opgeteld bij de stemmen die het al krijgt via de keuzelijst.
Nee, van Ondergewaardeerde Liedjes.quote:Op maandag 25 november 2024 09:12 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
My bad! Jij bent van pinguin?
Bedankt en succes in elk geval
Ik doe mijn kleine beetje best.quote:Op maandag 25 november 2024 11:51 schreef W_Wolf het volgende:
[..]
Nee, van Ondergewaardeerde Liedjes.
Ik geef je trouwens gelijk dat het aanbod hip-hop/rap best magertjes. Maar dat blijft een kip/ei-verhaal. Want er wordt ook niet veel op gestemd, dus dan blijft er niet veel over van de keuzelijst. Het aandeel mag zeker meer omhoog.
Dit is denk ik niet alleen een probleem bij jullie. Er is ook een zeker ander lijstje in de laatste week van het jaar, daar staan prima hiphop-opties op. Geen hond stemt erop. Maar dat betekent waarschijnlijk ook dat we met 2 vrijekeuzestemmen plek 2000 nog niet gaan halen?quote:Op maandag 25 november 2024 11:51 schreef W_Wolf het volgende:
Maar dat blijft een kip/ei-verhaal. Want er wordt ook niet veel op gestemd, dus dan blijft er niet veel over van de keuzelijst.
Nou, dat is wel heel dramatisch gesteld. Vorig jaar waren het iets meer dan 7100 liedjes, nu iets meer dan 6800. Dat zijn inderdaad zo'n 300 liedjes minder om uit te kiezen. Maar de afvallers t.o.v. vorig jaar waren allemaal liedjes die geen enkele stem hadden gekregen. Daarnaast zijn er ook weer veel nieuwe liedjes toegevoegd, die hopelijk wel een stem gaan krijgen.quote:Op maandag 25 november 2024 20:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mag ik even klagen dat de keuzelijst steeds beperkter is geworden? Vorig jaar waren het er nog 8.000, nu zijn het er minder dan 7.000 begint wat voorspelbaar te worden zo.
Maar dan heb je meer dan 300 liedjes vervangen die geen stem kregen. Waarom niet gewoon toegevoegd en die anderen laten staan? Als je toch geautomatiseerd verwerkt (en de 5 vrije keuzes houd je nou eenmaal).quote:Op dinsdag 26 november 2024 10:20 schreef W_Wolf het volgende:
[..]
Nou, dat is wel heel dramatisch gesteld. Vorig jaar waren het iets meer dan 7100 liedjes, nu iets meer dan 6800. Dat zijn inderdaad zo'n 300 liedjes minder om uit te kiezen. Maar de afvallers t.o.v. vorig jaar waren allemaal liedjes die geen enkele stem hadden gekregen. Daarnaast zijn er ook weer veel nieuwe liedjes toegevoegd, die hopelijk wel een stem gaan krijgen.
Volgens mij heeft dat wel impact op de performance van de stemtool, wanneer de keuzelijst te lang wordt. En niemand vind het fijn als het te lang duurt voordat je liedje zichtbaar is.quote:Op dinsdag 26 november 2024 10:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maar dan heb je meer dan 300 liedjes vervangen die geen stem kregen. Waarom niet gewoon toegevoegd en die anderen laten staan? Als je toch geautomatiseerd verwerkt (en de 5 vrije keuzes houd je nou eenmaal).
Volgens de reacties op de website, komt het hierdoor:quote:Op maandag 25 november 2024 20:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mag ik even klagen dat de keuzelijst steeds beperkter is geworden? Vorig jaar waren het er nog 8.000, nu zijn het er minder dan 7.000 begint wat voorspelbaar te worden zo.
Ah, jammer wel. Ooit begonnen als een vrijplaats voor alles wat niet in de Top 2000 stond, is deze lijst zich onder druk van de radio-uitzendingen ook meer aan t vormen naar een lijst volgens vastgesteld stramien.quote:Op woensdag 27 november 2024 11:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Volgens de reacties op de website, komt het hierdoor:
"In overleg met Pinguin zijn een aantal erg lange nummers niet meer op de keuzelijst gezet. Een compromis. We wilden dit jaar ook niet werken met een playlist naast de reguliere uitzendingen waar ‘lange’ nummers werden geplaatst. Hele lastige beslissing, maar dat is eruit gerold voor dit jaar."
Tja, het blijft een afweging. Hoewel de Snob 2000 al meer radio-uren heeft dan de Top 2000 passen niet alle 2000 liedjes in de benodigde tijd. Lange muziekstukken in een aparte podcast is niet gewenst, meer uren om uit te zenden kan blijkbaar ook niet, dus dan moeten er maar minder lange muziekstukken zijn. Volgens mij is het een discussie die niet een oplossing heeft naar ieders tevredenheid.quote:Op woensdag 27 november 2024 15:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ah, jammer wel. Ooit begonnen als een vrijplaats voor alles wat niet in de Top 2000 stond, is deze lijst zich onder druk van de radio-uitzendingen ook meer aan t vormen naar een lijst volgens vastgesteld stramien.
Gewoon allemaal vrij op Dopesmoker stemmenquote:Op woensdag 27 november 2024 11:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Volgens de reacties op de website, komt het hierdoor:
"In overleg met Pinguin zijn een aantal erg lange nummers niet meer op de keuzelijst gezet. Een compromis. We wilden dit jaar ook niet werken met een playlist naast de reguliere uitzendingen waar ‘lange’ nummers werden geplaatst. Hele lastige beslissing, maar dat is eruit gerold voor dit jaar."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |