Zeer fijne Slow Show ja!quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Prima uurtje dit wel. De beste Slow Show ook nog
Ja vrij veel nummers die voor het gevoel nogal random opduiken. Maar vind vandaag al wel een betere dag dan gisterquote:Op vrijdag 20 december 2024 11:27 schreef PippenScottie het volgende:
Dit is het enige uur vandaag waar ik de meerderheid ken.
Slow Show zag ik vorig jaar in Tivoli. Was het enige concert waarbij de oordopjes niet nodig waren
Al paar jaar geleden eruit gevallenquote:Op vrijdag 20 december 2024 12:50 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe staat Wonderkind van 50 eigenlijk niet in de Top 2000?
De tekst was te confronterend voor het radio 2 publiek. Kan niet andersquote:Op vrijdag 20 december 2024 12:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Al paar jaar geleden eruit gevallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 december 2024 13:38 schreef BillDauterive het volgende:
@:luctor.et.emergo, zo komt een van jouw favoriete liedjes van dit jaar. Luisteren dusoh, waar kan ik die luisteren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |