Het is inderdaad knap hoe goed ze Zep na-apen, maar ik heb bij mezelf toch zoiets van waarom zou je als band constant in de schaduw blijven van, in plaats van echt je eigen draai eraan te geven?quote:Op donderdag 19 december 2024 14:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik dacht bij dat nummer van Greta van Fleet echt dat het Led Zeppelin was. Er zijn toch wel meer mensen die dat dachten?
Had even gehoopt dat het om Hide and Seek van Imogen Heap ging (dit nummer ken ik niet). Misschien komt die later nog voorbij.quote:
Ik begrijp je helemaal. En voor Eefje geldt het ook voor mij. Maar Roosbeef, dat vind ik dan toch prachtig.quote:Op donderdag 19 december 2024 14:05 schreef Eightyone het volgende:
Roosbeef. Ik kan niet goed tegen dit soort vocalen. Eefje de Visser klinkt ook een beetje zo.
Altijd verrassend om hem met toch wel een redelijk bekend nummer in de Snob tegen te komenquote:
Ik trek die death metal ook niet zo goed meer tegenwoordig merk ik. Word er enorm onrustig vanquote:Op donderdag 19 december 2024 17:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
De hoeveelheid metal ook in dit gedeelte van de lijst lijkt wel een stuk erger te zijn geworden. Niet te harden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |