Die al lult uit zijn nek er is geen jaar van de kat...quote:There are 12 zodiac signs and the order goes like this: Rat, Ox, Tiger, Rabbit, Dragon, Snake, Horse, Goat, Monkey, Rooster, Dog and Pig.
Breaking news: het jaar van de kat bestaat nietquote:Op vrijdag 29 december 2023 09:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was het dit jaar het jaar van de kat?
Dan kunnen we meteen even allemaal terugkijken of het een mooi jaar of een kutjaar was allen #jaarlijksterugkerende dingen
Goh.quote:Op vrijdag 29 december 2023 09:28 schreef tufkac het volgende:
[..]
Breaking news: het jaar van de kat bestaat niet
grote kat, teigertquote:Op vrijdag 29 december 2023 09:28 schreef tufkac het volgende:
[..]
Breaking news: het jaar van de kat bestaat niet
Correct. Al had een betere diagnose mij uiteindelijk op school beter geholpen. Maargoed. Het is allemaal geschiedenis. Anyways ik maak regelmatig debiele taalfouten die ik niet zo snel kan voorkomen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 09:28 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als wij ons allemaal zouden laten testen krijgen we de DSM aardig vol. Ben ik van overtuigd.
En dat vind ik alleen maar leuk aan ons
Snel doorspoelen en de radio maar weer aanzetten dan.quote:
Beter even Kink Distortion aanzetten denk ik jaquote:Op vrijdag 29 december 2023 09:29 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Snel doorspoelen en de radio maar weer aanzetten dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |