auto, vleegtuug, d’n trein, d’n boetquote:Op vrijdag 29 december 2023 02:53 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
https://www.nsinternational.com/nl/duitsland/trein-berlijn
Wat een geweldige tekst.quote:Op vrijdag 29 december 2023 03:53 schreef Gretzl het volgende:
[..]
auto, vleegtuug, d’n trein, d’n boet
auto, vleegtuug, d’n trein, d’n boet
wat is de werld toch groet
![]()
Dat kan je wel.quote:Op vrijdag 29 december 2023 03:53 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Ik zal niet te hard gaan want ik kan geen topics openen
Gewoon een leuke titel bedenken, meer hoef je niet te doen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 03:53 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Ik zal niet te hard gaan want ik kan geen topics openen
30 sec. is trouwens best kort.quote:Op vrijdag 29 december 2023 03:55 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Gewoon een leuke titel bedenken, meer hoef je niet te doen.
En je wel aan de 30 seconderegel houden, anders gaat iemand anders er met de eer vandoor
Ja, zonde. Ik vind dat ze veel talentvoller is dan een hele hoop andere zangeressen die wel vaste waardes zijn.quote:Op vrijdag 29 december 2023 03:58 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Hoor je tegenwoordig ook niks meer van
Ja, misschien zit ik er een stukje naast. Kan ook 45 sec. zijnquote:Op vrijdag 29 december 2023 03:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
30 sec. is trouwens best kort.
Ja wel mee eensquote:Op vrijdag 29 december 2023 03:58 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, zonde. Ik vind dat ze veel talentvoller is dan een hele hoop andere zangeressen die wel vaste waardes zijn.
Bijna altijd is er wel een goede wisseling. Dreigde gisteren bijna mis te gaan, maar gelukkig kwam @Fred_B zich alweer vroeg melden (met dank aan het tijdsverschil)quote:Op vrijdag 29 december 2023 03:51 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Ik zit hier nooit op dit tijdstip. Is hier eigenlijk letterlijk altijd iemand, wisseling van de wacht?
Tof wel dat dat echt lijkt te lukken zoquote:Op vrijdag 29 december 2023 04:00 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Bijna altijd is er wel een goede wisseling. Dreigde gisteren bijna mis te gaan, maar gelukkig kwam @:Fred_B zich alweer vroeg melden (met dank aan het tijdsverschil)
Nee hoor,stond in de disclaimer.quote:Op vrijdag 29 december 2023 03:59 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, misschien zit ik er een stukje naast. Kan ook 45 sec. zijn
Afgelopen nacht waren @Dagoduck, @ArnieAlberts een behoorlijke lange tijd slechts met z'n drieën. Dan kunnen we alsnog snel lullen, maar je wilt ook niet teveel tegen jezelf gaan praten. Dus een iets groter gezelschap heeft wel m'n voorkeurquote:Op vrijdag 29 december 2023 04:01 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Tof wel dat dat echt lijkt te lukken zo
Dat vind ik ook wel gezelligerquote:Op vrijdag 29 december 2023 04:03 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Afgelopen nacht waren @:dagoduck, @:arniealberts een behoorlijke lange tijd slechts met z'n drieën. Dan kunnen we alsnog snel lullen, maar je wilt ook niet teveel tegen jezelf gaan praten. Dus een iets groter gezelschap heeft wel m'n voorkeur
Ik ben best wel wat gewend maar soms gaat het hier echt snel.quote:Op vrijdag 29 december 2023 04:03 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel gezelliger
Sowieso lijkt het minder hysterisch hard te gaan, ik vind dat wel fijn om echt wat te kunnen lezen en reageren op mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |