Ik ga binnenkort even de roll call doen. Was jij er nou bij?quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:38 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik doe de volgende keer ongegeneerd mee
Ja, dat was een prachtig momentjequote:Op vrijdag 29 december 2023 01:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Toffffff Zo blij dat ik hier nu bij ben
Ik zal altijd aan jou denken bij dit nummer
Omdat Nederland een smakeloos land isquote:Op vrijdag 29 december 2023 01:28 schreef DireStraits7 het volgende:
Maar eerlijk, hoe kan dit nu hoger staan dan Bedshaped? En hoe kan Bedshaped niet eens bij de bovenste 1000 staan?
Had een 0.8 gepost in het topic, heb nog niet gekeken of ik een gat heb in mijn ubervolle agenda (quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort even de roll call doen. Was jij er nou bij?
Tof!!!quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:39 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Had een 0.8 gepost in het topic, heb nog niet gekeken of ik een gat heb in mijn ubervolle agenda (![]()
![]()
) maar ik denk dat het een ja gaat worden
Ja. Dat is fok!geschiedenis gewordenquote:Op vrijdag 29 december 2023 01:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Komende meet weer Sabotage dan?
Scheelt dat ik nu niet echt last meer heb van long covid, dus vind het ook iets makkelijker om gewoon ja te kunnen zeggenquote:
Top 100 materiaalquote:Op vrijdag 29 december 2023 01:28 schreef DireStraits7 het volgende:
Wel mooi dat Somewhere Only We Know aan zo'n opmars bezig is.
Ben jij er dan ook bij?quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Komende meet weer Sabotage dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |