Jaloers op je dat je dat nog allemaal mag ontdekkenquote:Op vrijdag 29 december 2023 01:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik verder niks van Blur ken
Girls & Boys moet je ook wel kennenquote:Op vrijdag 29 december 2023 01:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:47 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Jeroen had het dus over jou net
zuchtquote:Op vrijdag 29 december 2023 01:47 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jaloers op je dat je dat nog allemaal mag ontdekken
Buiten Parklife, Beetlebum en Girls & Boys (quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:47 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jaloers op je dat je dat nog allemaal mag ontdekken
Hmmm ook best zin inquote:
quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Daarover gesproken, had je nog mijn aanbevelingen tijdens de extra 500 genoteerd?quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:48 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
zucht
noteert het bij de rest van de 30 aanbevelingen voor volgend jaar
quote:
Ik denk dat ik dat even moet terugkijkenquote:Op vrijdag 29 december 2023 01:49 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Daarover gesproken, had je nog mijn aanbevelingen tijdens de extra 500 genoteerd?
Jaquote:Op vrijdag 29 december 2023 01:49 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Volgend jaar moet Blur's Girls & Boys gewoon in de lijst
quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:49 schreef Hamlapjes het volgende:
Harry, doe het, worstel je los van die platgeproduceerde pop en ga retegette muziek maken, je hebt het in je, ik weet het
Ging over dat ik veel plezier haalde uit het spelen van de baslijnen van Cardiacsquote:Op vrijdag 29 december 2023 01:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat even moet terugkijkenMisschien heb ik er een foto van gemaakt.
Ja dit doet wel wat met me zoquote:Op vrijdag 29 december 2023 01:50 schreef Hamlapjes het volgende:
Zulke zwoele muziek nadat het hier ging over beffen, ik weet niet of het beter wordt zo
Oh ja nu weet ik het weerquote:Op vrijdag 29 december 2023 01:50 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ging over dat ik veel plezier haalde uit het spelen van de baslijnen van Cardiacs
Had eerlijk gezegd eerder ook niet echt die link van een watermeloen naar beffen gelegdquote:Op vrijdag 29 december 2023 01:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die videoclip maken moet wel hilarisch zijn geweest
Like a Hurricane komt redelijk laat komende uurquote:Op vrijdag 29 december 2023 01:51 schreef PippenScottie het volgende:
Ik las iets over wachten op Neil Young.
Ik ben lui, wat gaat er wanneer gebeuren?
tussen 2 en 3 uur ergens dacht ikquote:Op vrijdag 29 december 2023 01:51 schreef PippenScottie het volgende:
Ik las iets over wachten op Neil Young.
Ik ben lui, wat gaat er wanneer gebeuren?
Dat is mijn ultieme stemplaat. Die wacht ik afquote:Op vrijdag 29 december 2023 01:51 schreef ok01 het volgende:
[..]
Like a Hurricane komt redelijk laat komende uur
Ik wacht met je meequote:Op vrijdag 29 december 2023 01:52 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat is mijn ultieme stemplaat. Die wacht ik af
Ben echt benieuwd wat je ervan vindtquote:Op vrijdag 29 december 2023 01:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Oh ja nu weet ik het weer
Staat genoteerd!
Nepobaby.quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:52 schreef Hamlapjes het volgende:
Iemand al wat gezegd over Carlos Sainz?
Voor R_R: dat is autootjerijden, geen sport
Ik had het een keer over een droge watermeloen die ik had gegeten en toen werd me dit fijntjes uitgelegdquote:Op vrijdag 29 december 2023 01:51 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Had eerlijk gezegd eerder ook niet echt die link van een watermeloen naar beffen gelegd
14/8, ja dat kan vrij ingewikkeld worden. Dan moet je echt een bepaalde feeling te pakken hebben.quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:52 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd wat je ervan vindt
Had laatst terwijl ik met de trein naar een vriend ging eindelijk een manier gevonden om een 14/8 stuk uit een van hun nummers te tellen.
Stoorde me er al langer aan dat dat gewoon niet wilde lukken, maar heb em nu
quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:52 schreef Hamlapjes het volgende:
Iemand al wat gezegd over Carlos Sainz?
Voor R_R: dat is autootjerijden, geen sport
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |