Oe la la. Mooie bieren en mooie ratings zeg!quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:28 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
@:BillDauterive Dit zijn de bieren uit mijn secret santa pakket die ik met online vrienden heb gedaan
[ afbeelding ]
de grote 4 staan gelukkig nog wel steevast in die top 100quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:30 schreef DireStraits7 het volgende:
Er zijn jaren dat ik nauwelijks Dire Straits hoor (behoudens de laatste dag), maar ik heb dit jaar al best wel wat gehoord. Water of Love, Your Latest Trick, On Every Street, Tunnel of Love. En vandaag ook al What It Is gehoord.
edit: Why Worry ook gehoord.
Alleen al die ene stout van 18,5% zou vermoedelijk genoeg zijn.quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:29 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Godzijdank niet, dan zou ik er sowieso niet meer zijn nu
Die van 18.5 was echt verdomd goed voor een bier van dat percentage.quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oe la la. Mooie bieren en mooie ratings zeg!
En stijgende!quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
de grote 4 staan gelukkig nog wel steevast in die top 100
Ik drink eigenlijk nooit zulke sterke bieren, jij hebt er dus meer verstand vanquote:Op vrijdag 29 december 2023 01:32 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Die van 18.5 was echt verdomd goed voor een bier van dat percentage.
Normaal gesproken smaken dat soort bieren als suikerwater, maar deze hield het nog net prima in balans
Gaia!quote:
nou ja, mijn sample size van dat soort bieren is ook misschien maar 2 of 3 ofzoquote:Op vrijdag 29 december 2023 01:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk nooit zulke sterke bieren, jij hebt er dus meer verstand van
Nicequote:Op vrijdag 29 december 2023 01:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Landen waar ik geweest ben:
[ afbeelding ]
+ nog van een paar staten en NL plaatsen, en van Portugal, waar ik niet ben geweest.
Ja na absinth wordt het moeilijk om het te overtreffen jaquote:Op vrijdag 29 december 2023 01:34 schreef MTheBassman het volgende:
qua drank over het algemeen is het hoogste percentage wat ik gehad heb sowieso absinthe geweest
Ik zie je gewoon daar, het komt uiteraard last minute vast wel weer goedquote:Op vrijdag 29 december 2023 01:27 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, want dat zou betekenen dat ik niet kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |