Oe la la. Mooie bieren en mooie ratings zeg!quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:28 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
@:BillDauterive Dit zijn de bieren uit mijn secret santa pakket die ik met online vrienden heb gedaan
[ afbeelding ]
de grote 4 staan gelukkig nog wel steevast in die top 100quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:30 schreef DireStraits7 het volgende:
Er zijn jaren dat ik nauwelijks Dire Straits hoor (behoudens de laatste dag), maar ik heb dit jaar al best wel wat gehoord. Water of Love, Your Latest Trick, On Every Street, Tunnel of Love. En vandaag ook al What It Is gehoord.
edit: Why Worry ook gehoord.
Alleen al die ene stout van 18,5% zou vermoedelijk genoeg zijn.quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:29 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Godzijdank niet, dan zou ik er sowieso niet meer zijn nu
Die van 18.5 was echt verdomd goed voor een bier van dat percentage.quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oe la la. Mooie bieren en mooie ratings zeg!
En stijgende!quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
de grote 4 staan gelukkig nog wel steevast in die top 100
Ik drink eigenlijk nooit zulke sterke bieren, jij hebt er dus meer verstand vanquote:Op vrijdag 29 december 2023 01:32 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Die van 18.5 was echt verdomd goed voor een bier van dat percentage.
Normaal gesproken smaken dat soort bieren als suikerwater, maar deze hield het nog net prima in balans
Gaia!quote:
nou ja, mijn sample size van dat soort bieren is ook misschien maar 2 of 3 ofzoquote:Op vrijdag 29 december 2023 01:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk nooit zulke sterke bieren, jij hebt er dus meer verstand van
Nicequote:Op vrijdag 29 december 2023 01:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Landen waar ik geweest ben:
[ afbeelding ]
+ nog van een paar staten en NL plaatsen, en van Portugal, waar ik niet ben geweest.
Ja na absinth wordt het moeilijk om het te overtreffen jaquote:Op vrijdag 29 december 2023 01:34 schreef MTheBassman het volgende:
qua drank over het algemeen is het hoogste percentage wat ik gehad heb sowieso absinthe geweest
Ik zie je gewoon daar, het komt uiteraard last minute vast wel weer goedquote:Op vrijdag 29 december 2023 01:27 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, want dat zou betekenen dat ik niet kan.
Die smaakt een beetje stoffig. Wel op een goede manierquote:Op vrijdag 29 december 2023 01:34 schreef MTheBassman het volgende:
sterkste bier wat ik gedronken heb was 12% of zo. Gulden draak als ik het goed heb?
quote:She took off a silver locket she said remember me by this
She put her hand in my pocket I got a keepsake and a kiss
And in the roar of the dust and diesel I stood and watched her walk away
I could have caught up with her easy enough but something must have made me stay
BA helpt vaak al enorm met de smaak!quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:34 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
nou ja, mijn sample size van dat soort bieren is ook misschien maar 2 of 3 ofzo
Maar alle andere bieren in die categorie die ik op had waren niet echt te nassen
Geen drankcalorieën erbij genuttigd?quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:34 schreef PippenScottie het volgende:
Ik had linzechips in mijn kerstpakket en dat is lekker zeg
Of ik heb heel veel honger na alleen een broodje falafel de afgelopen 12 uur
ik vind het knap hoe sommigen hier zo gemakkelijk de smaak van speciaalbier kunnen omschrijven! Bij mij wordt het vaak niet beter dan 'kruidig' of 'zoet'quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die smaakt een beetje stoffig. Wel op een goede manierVan mij een paar eisbockjes van 20%, denk ik.
Ik heb water gedronken in de kroeg. Daar ging het vast misquote:Op vrijdag 29 december 2023 01:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Geen drankcalorieën erbij genuttigd?
Thanks!! Nogal afwezig geweest vandaag hier. Maar dat heb je met veel visitequote:
Ben zowel trots als teleurgesteld in jequote:Op vrijdag 29 december 2023 01:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb water gedronken in de kroeg. Daar ging het vast mis
Bij mij komt het vaak neer op lekker of niet lekker.quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik vind het knap hoe sommigen hier zo gemakkelijk de smaak van speciaalbier kunnen omschrijven! Bij mij wordt het vaak niet beter dan 'kruidig' of 'zoet'
Jezusquote:Op vrijdag 29 december 2023 01:36 schreef BillDauterive het volgende:
Hoogste percentage drank wat ik op had, was Poolse spiritus van - ik geloof - 92%. Dat was alleen met een glas water ernaast te doen.
Hier nu wel broodnodig de water trouwens.quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb water gedronken in de kroeg. Daar ging het vast mis
Toffffff Zo blij dat ik hier nu bij benquote:Op vrijdag 29 december 2023 01:37 schreef BillDauterive het volgende:
Ok, daar gaat die dan. Nu dan echt.
Dit lied hebben @:ieniminimuis en ik nog gekaraoke'd bij de Top 2000 FOK! meet van begin dit jaar.
quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:37 schreef BillDauterive het volgende:
Ok, daar gaat die dan. Nu dan echt.
Dit lied hebben @:ieniminimuis en ik nog gekaraoke'd bij de Top 2000 FOK! meet van begin dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |