Ow, dat valt mee. Ik zeg al jaren dat ik 28 ben, dus we zijn ongeveer even oudquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:58 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
kan ook geweest dat ik 17 was ja. Maar goed ik ben nu 28. Ik was 20 of zo toen ik een account hier aanmaakte?
quote:
Haha, je bent ook nog echt op de radio geweest.quote:Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben
Het was op een gegeven moment echt stil.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Afgelopen nacht was wel erg matig hoor. Ik mag @:Gretzl en @:ArnieAlberts wel hoor. Maar met zijn drieën is het niet veel.
Ja, ik moest even zelf het gifje uploaden omdat ik anders deze zo'n post kreegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ook nog genoeg muzikale rampen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:00 schreef DecoAoreste het volgende:
Overal rampen.
Kom maar weer op met de muziek.
Ik hoorde die vorig jaar pas voor het eerst en dacht dat ik naar Davina Michelle luisterdequote:Op vrijdag 29 december 2023 00:59 schreef DecoAoreste het volgende:
Maar Snowman moet wel in de lijst. Een van de beste Kerstnummers ooit wmb
Niet dit uurquote:Op vrijdag 29 december 2023 01:01 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ook nog genoeg muzikale rampen.
Ja, man man man.quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
De overschakeling naar het nieuws was ook net even een zootje
Schaatsen is geen sportquote:Op vrijdag 29 december 2023 01:01 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh ja, schaatsen.
Dat kijk ik echt elk jaar een beetje minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |