Op zich heb ik daar geen problemen mee. Maar ik zou toch verwachten dat je op z'n minst het nummer kent dat je gaat playbacken.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Narcisten, aandachtzoekers en sneuneuzen.
nope, dat wordt m niet meerquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:46 schreef Dagoduck het volgende:
We lopen 2 topics (voor, -12 van de Extra 500) dus netto 10 topics achter op vorig jaar.
Beter laten we dat aantal maar varen.
Heb ik die gemist, erg jammer.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Misschien vragen aan Radio 2 of ze Tubular Bells nog een paar keer willen draaien.
Was je er serieus mee bezig dan?quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:46 schreef Dagoduck het volgende:
We lopen 2 topics (voor, -12 van de Extra 500) dus netto 10 topics achter op vorig jaar.
Beter laten we dat aantal maar varen.
Ja toen ging het wel even teringhardquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Misschien vragen aan Radio 2 of ze Tubular Bells nog een paar keer willen draaien.
Luister ik nog liever naar dan Van Inkelquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, maar ik hou het wel bij voor de liefhebbers.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Was je er serieus mee bezig dan?
ik vind dat 25 minuten gifjes spammen wel leuk maar dan ook echt 1 keer per jaarquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:47 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja toen ging het wel even teringhard
Ik vind deze maar mwah.quote:
Wel een tikkeltje te hoogquote:
Als Van Inkel de hele dag plaatjes mag draaien gaat het hier ook wel een stuk sneller.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:47 schreef ok01 het volgende:
[..]
Luister ik nog liever naar dan Van Inkel
Dit is wel het meest stereotype EDM-nummer ooit.quote:
Afgelopen nacht was wel erg matig hoor. Ik mag @Gretzl en @ArnieAlberts wel hoor. Maar met zijn drieën is het niet veel.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:47 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk erg blij met het tempo dit jaar. Gezellig druk maar niet helemaal onmogelijk bij te houden.
2020 was echt heftig soms
Dankquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Sterkte! Je hebt een mooi liedje als eerbetoon
ik vind het tempo persoonlijk nu wel prettigerquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, maar ik hou het wel bij voor de liefhebbers.
staat er ook inquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:49 schreef TheVulture het volgende:
Blah Blah Blah mag eigenlijk wel in de lijst
Maar de rest is superkut.quote:
Oude mensen worden ouder en slapen meer. En de nieuwe aanwas op FOK! is nu ook niet bepaald groot.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Afgelopen nacht was wel erg matig hoor. Ik mag @:Gretzl en @:ArnieAlberts wel hoor. Maar met zijn drieën is het niet veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |