wij moeten sowieso een heel topic volspammen ermeequote:
Netjesquote:Op donderdag 28 december 2023 23:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
ehm mijn top 10 dit jaar is:
1. Radiohead - How to disappear Completely
2. Deep purple - Child in time
3. Pink Floyd - Shine on you crazy diamond
4. Jefferson Airplane - White Rabbit
5. Radiohead - Everything in its right place
6. Band of horses - The funeral
7. Love - Alone again or
8. Maccabees - Spit it out
9. Jimi Hendrix Experience - Voodoo Chile (extended version)
10. War on drugs - Under the pressure
Troy op 13 dit jaar.
quote:Op donderdag 28 december 2023 23:27 schreef Evenstar het volgende:
Volgens mij ken ik deze serieus niet.
serieusquote:Op donderdag 28 december 2023 23:27 schreef Evenstar het volgende:
Ik heb hier ook geen actieve herinnering aan.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:27 schreef Evenstar het volgende:
Ja daar was ik heel druk mee.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:26 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Vroeger kwamen er ook nog albumhoezen en songteksten voorbij. Maar dat is wel heeeeel lang geleden.
Er zijn een paar clips gemaakt, waaronder eentje die alleen als halfgemonteerde versie op Adams' originele kanaal staat nu, geloof ik. Met tijdcode. De filmclips doen ze vaak lastig over wegens rechten (ja echt, gezeik).quote:Op donderdag 28 december 2023 23:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
VInd het jammer dat de clip van dit nummer met Robin Hood fragmenten niet (meer) op YouTube staat, of ik moet verkeerd zoeken...
Zo hoog hoeft ie nietquote:Op donderdag 28 december 2023 23:27 schreef TheVulture het volgende:
Oh en is er al een actie om My Chemical Romance volgend jaar in de Top 100 te krijgen?We kunnen het niet alleen mensen
Ik denk dat ik weet wie je bedoelt, ja. Pino?quote:Op donderdag 28 december 2023 23:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik mis iemand in het topic, maar weet eigenlijk niet wie.
gaf altijd cijfers voor liedjes van het afgelopen uur
Vond ik altijd leuk, want ik luister niet altijd even goed naar de tekst. Maar kan me ook voorstellen dat daar teveel tijd in ging zitten.quote:
Jawelquote:
quote:Op donderdag 28 december 2023 23:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
na 2 minuten heeft dat hele nummer niks meer met B&A te maken, dus dan kunnen jullie er wel mee stoppen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Eerste aandeel wat ik verkocht na dikke winst in 2020-2021quote:Op donderdag 28 december 2023 23:26 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Disney+GENOT
Even pluggen voor mijn aandelen
Ja, ik verbaas mij zelf nu ook, maar serieus helemaal niks aan dit nummer waarbij ik denk "oh ja"quote:
Nee ik deed vaak uurlijstjes after-the-fact! Dus alles ranken per uur. Had ik dit jaar niet zo'n zin in omdat ik al die hele ranking van nieuwkomers had gedaan.quote:
Nee nee gewoon het hele nummerquote:Op donderdag 28 december 2023 23:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
na 2 minuten heeft dat hele nummer niks meer met B&A te maken, dus dan kunnen jullie er wel mee stoppen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |