Wij waren in oktober in New York en stonden bij de mozaïek van Imagine en daarna bij The Dakota Building. Dat was ook best emotioneel. Nog geen 2 weken later kwam dit nummer uit. Was heel bijzonder voor ons.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:53 schreef ok01 het volgende:
[..]
Is ook mijn keuze![]()
Moet nog steeds een beetje huilen als ik de stem van Lennon hoor
Oh goddankquote:Op donderdag 28 december 2023 22:54 schreef alopio het volgende:
[..]
Ach je hebt bankzitters gemist. Dat duurde pas lang
Ik hou dat echt niet bij, dus kan echt niks benoemen..quote:Op donderdag 28 december 2023 22:50 schreef ok01 het volgende:
Wat is jullie favoriete nummer dat in 2023 is uitgekomen?
loopt het over de tafel te dansen?quote:Op donderdag 28 december 2023 22:55 schreef peaceman het volgende:
leuk zo'n speciaal biertje wat extreem blij is je te zien
Idlesquote:Op donderdag 28 december 2023 22:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Idles - Dancer
Of anders alles van Chalk.
Zal ik ook zo even luisterenquote:
Die staat er al een tijdje.quote:
Denk steeds verder.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:55 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Echt hè.
Lopen we nog steeds achter trouwens?
ik maar dan met Gangsta's Paradise.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:55 schreef Isorden het volgende:
Jaarlijkse post om te vertellen dat dit nummer op #1 in de Top 40 stond toen ik geboren werd.
[ afbeelding ]
het was net the old faithfulquote:Op donderdag 28 december 2023 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
loopt het over de tafel te dansen?
Op de vloer in de keukenquote:Op donderdag 28 december 2023 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
loopt het over de tafel te dansen?
Zonder gekheid, gisteravond was ik mijn zolder aan het opruimen en ik zat de héle tijd hardop Unchained Melody te blèrenquote:Op donderdag 28 december 2023 22:55 schreef PzKpfw het volgende:
Origineel van Mart Hoogkamer is beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |