Die is idd wel beter, maar deze is ook weer niet dramatisch.quote:Op donderdag 28 december 2023 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zij maakt het verschil is best leuk, maar dit
Tubular Bells kan je smaak zijn of niet, maar hoort niet echt thuis in dat rijtjequote:Op donderdag 28 december 2023 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar even, we krijgen dus de komende 2 uren Suzan & Freek, Bankzitters, Oos Joos én Tubular Bells?
Zelfs in Gaza vinden ze dit mensonterend.
Moersleutel bazenquote:Op donderdag 28 december 2023 21:56 schreef Dagoduck het volgende:
Tijd voor nog een Motorolietje!
[ afbeelding ]
ik zet de gifjes alvast klaarquote:Op donderdag 28 december 2023 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar even, we krijgen dus de komende 2 uren Suzan & Freek, Bankzitters, Oos Joos én Tubular Bells?
Ze hebben wel gemeen dat ze niet in de lijst thuishoren.quote:Op donderdag 28 december 2023 21:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Tubular Bells kan je smaak zijn of niet, maar hoort niet echt thuis in dat rijtje
Wilt gij Tubular Bells niet in 1 zin met die gedrochten noemenquote:Op donderdag 28 december 2023 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Proost Dago!quote:Op donderdag 28 december 2023 21:56 schreef Dagoduck het volgende:
Tijd voor nog een Motorolietje!
[ afbeelding ]
Ik ga denk ik rond 23:35-23:40 naar bed.quote:Op donderdag 28 december 2023 21:57 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik zet de gifjes alvast klaar
Dit jaquote:Op donderdag 28 december 2023 21:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Tubular Bells kan je smaak zijn of niet, maar hoort niet echt thuis in dat rijtje
Wie de neuk is Oos Joos?quote:Op donderdag 28 december 2023 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spandau Ballet en overcome van Live is ook niet heel leuk.quote:Op donderdag 28 december 2023 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien omdat het eerst niet zou doorgaan ivm Matthijs en dat ze op het laatst er toch nog iets van gemaakt hebben. Ik kan het me niet meer voor de geest halen.quote:Op donderdag 28 december 2023 21:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja. Het was gegroepeerd rond de bar, minder cafégericht. Ook niet alle items kwamen aan bod.
Ik hou de focus vast tot ongeveer 00:15 voor mijn volgende stemplaatquote:Op donderdag 28 december 2023 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga denk ik rond 23:35-23:40 naar bed.
Dit zijn de vragen.quote:
Wie zegt dat ik die maar 1x per jaar luister?quote:Op donderdag 28 december 2023 21:58 schreef alopio het volgende:
[..]
Dit ja
Is gewoon traditie
1x per jaar tubular bells luisteren.
Dikke Acda met z’n dubbele tong kan ik ook niet hebben. Gelukkig werd ie snel doodgeschoten in Penoza.quote:Op donderdag 28 december 2023 21:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb echt een ongelooflijke hekel aan Acda en de MUnnik, ik heb er niks mee en zal dat ook nooit krijgen
Hier helaas al best al. wat geknal (maar ik woon dan ook in Eindhoven Centrum)quote:Op donderdag 28 december 2023 21:57 schreef Hamlapjes het volgende:
Het valt mij hier nog alleszins mee qua vuurwerk eigenlijk. Ook wonderlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |