Oke dan snap ik je referentiekader. Get Up Kids wel redelijk veel geluisterdquote:Op donderdag 28 december 2023 21:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Knapsack, Get Up Kids, The Jealous Sound bijv
Elk nadeel heeft zn voordeelquote:Op donderdag 28 december 2023 21:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben er vandaag achter gekomen dat ik corona heb. Dat is natuurlijk niet echt leuk maar het betekent dus dat ik meer tijd heb om te luisterenHeb de hele dag nog niks gepost dus ik heb flink wat in te halen.
En dan gaat ie lekker spelen op z'n fluitquote:
Die ken je welquote:Op donderdag 28 december 2023 21:31 schreef MTheBassman het volgende:
Ik weet niet of ik deze ken eigenlijk.
ah de vrijwillige nachtcrew is present. je hebt wat te doen want we zitten nog lang niet op het gemiddeld aantal topics per editiequote:Op donderdag 28 december 2023 21:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben er vandaag achter gekomen dat ik corona heb. Dat is natuurlijk niet echt leuk maar het betekent dus dat ik meer tijd heb om te luisterenHeb de hele dag nog niks gepost dus ik heb flink wat in te halen.
Reclame antigenotquote:Op donderdag 28 december 2023 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan gaat ie lekker spelen op z'n fluit
vallen de klachten in ieder geval mee?quote:Op donderdag 28 december 2023 21:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb ook gênant weinig gepost vandaag.quote:Op donderdag 28 december 2023 21:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Na het intro waarschijnlijk welquote:Op donderdag 28 december 2023 21:31 schreef MTheBassman het volgende:
Ik weet niet of ik deze ken eigenlijk.
Estrangedquote:Op donderdag 28 december 2023 21:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Als GNR Estranged nooit had gemaakt, was dit echt in mijn stemlijst terecht gekomen, Maar ik hanteer een 1 artiest per stemming regel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |