Ja wat ik zeiquote:Op donderdag 28 december 2023 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit soort muziek normaal kut maar deze heeft wel iets lekker kitscherigs
quote:Op donderdag 28 december 2023 21:22 schreef LTVDK het volgende:
Dit is zo'n nummer dat ik eigenlijk hoor te haten maar op de een of andere manier toch leuk vind ofzo
Dit is wel even wat anders dan dat gekabbel van Prince he? En hier doen ze dan geen albumversie vanquote:
Het is nog gestegen ook.quote:Op donderdag 28 december 2023 21:24 schreef Gretzl het volgende:
Never forget, de eerste Top 2000-stemactie op Reddit 😂
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar De Paradeblijft episch
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Denk dat het alsnog vooral Nederlanders waren.quote:Op donderdag 28 december 2023 21:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
oh dit is best wel tof! Dat het gewoon het buitenland gehaald heeft
quote:Op donderdag 28 december 2023 21:26 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
L o lSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar De Paradeblijft episch
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Serieus?quote:Op donderdag 28 december 2023 21:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Denk dat het alsnog vooral Nederlanders waren.
Vanuit een buitenlands IP kun je sowieso niet stemmen toch? Oké, VPN, maar dan nog.
Gebuttplugt?quote:Op donderdag 28 december 2023 21:26 schreef Nizno het volgende:
maar best erg voor Marco dat hij gewoon niet de hoogste nieuwe binnenkomer is geworden ondanks dat die best wel geplugt is
Wij kunnen wel een klap hebben hoor, bent niet zomaar van mij af!quote:Op donderdag 28 december 2023 21:27 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Sorry onze wegen scheiden hier vrees ik
Welke artiesten denk jij dan aan?quote:Op donderdag 28 december 2023 21:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Emo was rond de milleniumwisseling een geweldig genre, jammer dat t later gekaapt werd door zulke kutbands
Zag er geen Brood meer inquote:Op donderdag 28 december 2023 21:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zucht, Herman dood.
Clever was ie zeker niet.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |