Had wel ipv deze gemogen wat mij betreftquote:Op donderdag 28 december 2023 20:53 schreef Isorden het volgende:
[..]
En die staat er dan weer niet in
En everlong dan?quote:Op donderdag 28 december 2023 20:53 schreef MTheBassman het volgende:
qua nummers in de lijst vind ik pretender en monkey wrench dikke prima, rest is zo inwisselbaar.
ik vind Something from nothing ook leuk, maar bijna niemand kent die.quote:Op donderdag 28 december 2023 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
De beste Foos is Let It Die (helaas niet in de lijst)
Die in de bubbling under vind ik ook uitstekend
Ze heeft gelijk.quote:Op donderdag 28 december 2023 20:53 schreef Gunner het volgende:
Mijn vrouw noemt Dave grohl net een schreeuwlelijk. Wat nu te doen.
Ik ben een groot Metallica fan, maar zelfs ik vind ze teveel en met de verkeerde nummers er in staanquote:Op donderdag 28 december 2023 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat is sowieso wel waar, vind ik ook bij Metallica trouwens. Metal heeft daar echt een handje van
Die is ook geweldigquote:Op donderdag 28 december 2023 20:54 schreef MTheBassman het volgende:
Overigens ben ik ook fan van White Limo, maar staat niet in de lijst.
kan er ook wel mee door op zich, maar zou ik niet missen.quote:
Ik ben niet goed genoeg voor je?quote:Op donderdag 28 december 2023 20:54 schreef alopio het volgende:
Ik mis @:dagoduck met zn shitload aan foo gifjes
Je doet je bestquote:Op donderdag 28 december 2023 20:54 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik ben niet goed genoeg voor je?
Ik vind de hoogste 4 en Unforgiven + Fade To Black (maar die wel lager) niet meer dan logisch, maar daarna zijn het echt de verkeerde nummersquote:Op donderdag 28 december 2023 20:54 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik ben een groot Metallica fan, maar zelfs ik vind ze teveel en met de verkeerde nummers er in staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |