Oneensquote:Op donderdag 28 december 2023 20:51 schreef peaceman het volgende:
stelling Foo Fighters staan er én te vaak én te hoog in.
Welke dan?quote:Op donderdag 28 december 2023 20:51 schreef Evenstar het volgende:
[..]
en beste staat er niet eens in
Het beste nummer van Grohl is natuurlijk Sticky Honey van Juliette and the Licks.quote:Op donderdag 28 december 2023 20:52 schreef Evenstar het volgende:
Bleed Like Me van Garbage met Grohl op de drums zou er ook wel in mogen
Inmiddels wel echte toiletten jaquote:Op donderdag 28 december 2023 20:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
is het sanitair inmiddels wel beter? dat was op Werchter altijd dramatisch.
Eigenlijk is alleen The Pretender leuk (wel stemplaatquote:Op donderdag 28 december 2023 20:51 schreef peaceman het volgende:
quote:Op donderdag 28 december 2023 20:51 schreef peaceman het volgende:
Gedeeltelijk eens....quote:Op donderdag 28 december 2023 20:51 schreef peaceman het volgende:
Eensquote:Op donderdag 28 december 2023 20:51 schreef peaceman het volgende:
Money Wrench is ook genotquote:Op donderdag 28 december 2023 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eigenlijk is alleen The Pretender leuk (wel stemplaat)
Ja het was blijkbaar een groot succes en hebben ze nu maar vorig jaar ook al standaard.quote:Op donderdag 28 december 2023 20:52 schreef livelink het volgende:
Ik kijk nu ook voor het eerst eens mee. Maar zitten ze nog steeds met die stomme huiskamers in beeld?
Die tijd was ik toch wel ontgroeid.
ook, niet eerder.quote:Op donderdag 28 december 2023 20:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
stelling gaat eerder op voor Rammstein
Ja dat is sowieso wel waar, vind ik ook bij Metallica trouwens. Metal heeft daar echt een handje vanquote:Op donderdag 28 december 2023 20:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
stelling gaat eerder op voor Rammstein
Ik vind Outside echt geweldig. Mooie docu ook(Sonic Highways) met die solo van Joe Walsh en Taylor die dan zo'n beetje klaarkomt op de bankquote:
Mijn favoriete FFquote:
Scheidingspapieren zoekenquote:Op donderdag 28 december 2023 20:53 schreef Gunner het volgende:
Mijn vrouw noemt Dave grohl net een schreeuwlelijk. Wat nu te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |