Ja want die heeft geen outro genotquote:Op donderdag 28 december 2023 20:09 schreef MTheBassman het volgende:
en uiteraard beter dan de akoestische versie
quote:Op donderdag 28 december 2023 20:10 schreef Diaan73 het volgende:
Deze vind ik ook niet heel geweldig eigenlijk.
het hele nummer is beterquote:Op donderdag 28 december 2023 20:10 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja want die heeft geen outro genot
Ik ook niet, maar deze is wel fijnquote:Op donderdag 28 december 2023 20:10 schreef peaceman het volgende:
Ik heb niet zoveel met Clapton, maar goed het kan zijn dat ik dat wel eens eerder verteld heb
Ik ook nietquote:Op donderdag 28 december 2023 20:10 schreef peaceman het volgende:
Ik heb niet zoveel met Clapton, maar goed het kan zijn dat ik dat wel eens eerder verteld heb
Komt alleen niet graag in new york denk ikquote:Op donderdag 28 december 2023 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Derek goed zijn in pizza's bakken?
Godverquote:Op donderdag 28 december 2023 20:11 schreef Isorden het volgende:
[..]
Komt alleen niet graag in new york denk ik
Ach Piano hier Gitaar.quote:Op donderdag 28 december 2023 20:12 schreef Tussle266 het volgende:
Het pianouurtje was toch gisteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |