Wilde het ooit eten op vakantie in Vietnam, maar toen ik de levende puppy's van de gebraden hond er naast zag zitten in een hokje heb ik ervoor gepastquote:Op donderdag 28 december 2023 18:27 schreef tufkac het volgende:
[..]
Hangt van de hond af, maar meestal iets korter idd.
Zit je nog bij Black Eyed Peas?quote:Op donderdag 28 december 2023 18:30 schreef Kanaroe het volgende:
Leuk nummer, maar ik was ooit zwaar teleurgesteld dat de zangeres gewoon niet kon zingen (live)
Wie niet, we hebben nog last van z'n gestarte kettingreactiequote:Op donderdag 28 december 2023 18:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Meneer Princip haat deze band
Spreek je uit ervaring?quote:Op donderdag 28 december 2023 18:26 schreef tufkac het volgende:
[..]
Ja, ik snap het. zo'n hond duurt best lang voor die gaar is.
Voor de band 1914 ookquote:Op donderdag 28 december 2023 18:31 schreef PippenScottie het volgende:
1914 was ook een mooie plaats geweest
dat was een goed jaarquote:Op donderdag 28 december 2023 18:32 schreef Gretzl het volgende:
Op deze video van DTRH2018 kun je mij linksvoor spotten
quote:Op donderdag 28 december 2023 18:32 schreef Gretzl het volgende:
Op deze video van DTRH2018 kun je mij linksvoor spotten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schotland![]()
Schotse accenten
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
quote:Op donderdag 28 december 2023 18:33 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[leukste engelse accenten wmbSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schotland![]()
Schotse accenten
en Edinburgh is![]()
![]()
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Dat zullen we nooit weten..quote:Op donderdag 28 december 2023 18:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat lijkt wel zo. Maar is ze oma?
quote:
Heer Stoor.quote:
Edinburgh en Glasgowquote:Op donderdag 28 december 2023 18:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
leukste engelse accenten wmb
en Edinburgh is![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 december 2023 18:33 schreef Gretzl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schotland![]()
Schotse accenten![]()
Ik ben er nog nooit geweest. Wil ik nog wel een keer.Make love, not war ☮
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |