quote:
Ja deze lijkt wel iets te extreem op heel veel andere recente popsongs, dit is wel haar minste in de lijstquote:Op donderdag 28 december 2023 16:55 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Heb dit werkelijk nog nooit gehoord
Het lijkt wel heel erg op iets anders
Dit lijkt op Royals, Sunflower, een nummer van Ariana Grande, een nummer van Rita Ora, etc, etc, etcquote:Op donderdag 28 december 2023 16:55 schreef MTheBassman het volgende:
dit is wel echt generieke moderne meuk van Taylor, en ik vind lang niet alles slecht van haar per se.
Ja! Royals bedoel ik!quote:Op donderdag 28 december 2023 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit lijkt op Royals, Sunflower, een nummer van Ariana Grande, een nummer van Rita Ora, etc, etc, etc
Ja, je had er zo de naam van een andere vrouwelijke popartiest kunnen plakken en niemand zou ervan opkijken.quote:Op donderdag 28 december 2023 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit lijkt op Royals, Sunflower, een nummer van Ariana Grande, een nummer van Rita Ora, etc, etc, etc
quote:Op donderdag 28 december 2023 16:56 schreef Gretzl het volgende:
Er zijn misschien wel 100 betere Taylors
Hier gaat iets gruwelijk mis overigens.quote:Op donderdag 28 december 2023 16:56 schreef Gretzl het volgende:
Er zijn misschien wel 100 betere Taylors die hier ook hadden kunnen staan, maar toch ben ik blij met YNTCD [ afbeelding ] #stan
[ afbeelding ]
Wat hebben die toch een ku(y)t trainerquote:Op donderdag 28 december 2023 17:00 schreef MTheBassman het volgende:
HAHAHAHAHA
Beerschot wil degraderen blijkbaar.
vandaag al klaar mien jong?quote:Op donderdag 28 december 2023 17:01 schreef Isorden het volgende:
Zo, morgen nog tussen de 4 en 7 uur werken en dan zit het jaar er qua werk weer op.
Zit inmiddels achter mn computer...quote:Op donderdag 28 december 2023 17:01 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
vandaag al klaar mien jong?
ja het weer ging een beetje woesj vandaag.quote:Op donderdag 28 december 2023 17:03 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zit inmiddels achter mn computer...
En volgens mn fiets heb ik net in een kwartier iets van ruim 40 KM gefietst.... (terwijl het maar 9 KM is)
Iets met tegenwind en het bereik van mn fiets' accu
Die is al een paar jaar de lijst in en uit aan het jojoën helaas.quote:Op donderdag 28 december 2023 17:08 schreef matthijst het volgende:
[ afbeelding ]
Vaag, staat dat canzonenummer d'r niet in.
Hier had ook De Man in de Wolken kunnen staan, wellicht het mooiste Nederlandstalige nummer dat ontbreekt (imo zelfs mooier dan Over de Muur)quote:Op donderdag 28 december 2023 17:04 schreef Isorden het volgende:
874 The Man Who Can't Be Moved The Script![]()
![]()
![]()
beetje de spelbreker van het uur wel
Lucio Dallaquote:Op donderdag 28 december 2023 17:09 schreef Dagoduck het volgende:
Hier had Matia Bazar kunnen staan.
Ti Sento genotquote:Op donderdag 28 december 2023 17:09 schreef Dagoduck het volgende:
Hier had Matia Bazar kunnen staan.
Deserto, lontano miraggio!!!quote:
En dan te weten dat het NOG beter kan met Bocelliquote:
En Zuccheroquote:Op donderdag 28 december 2023 17:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
En dan te weten dat het NOG beter kan met Bocelli
Die versie ken ik nietquote:Op donderdag 28 december 2023 17:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
En dan te weten dat het NOG beter kan met Bocelli
Die versie ken ik nietquote:
Rijst met bonen en als smaakmaker Sweet Chili sausquote:
quote:
quote:
Ja, dat krijg je met een versie van 9 minutenquote:
Sta je op de camping?quote:Op donderdag 28 december 2023 17:15 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Rijst met bonen en als smaakmaker Sweet Chili saus
Ik zit er serieus over na te denken een Calzone te bestellen.quote:
Wat denk je zelf?quote:
quote:Op donderdag 28 december 2023 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die Gert.gif durven te posten zijn af.
Je had in de tussentijd twee pizza’s kunnen bakken.quote:Op donderdag 28 december 2023 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je met een versie van 9 minuten
Enige wat ik nog had liggen.quote:
Deze is ook heerlijkquote:Op donderdag 28 december 2023 17:18 schreef Zorro het volgende:
Voor de geintereseerde Lusiter anders deze
Ruud zal de cijfers zeker wat dubbel zien.quote:
Hij liegt niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |