Geen zorgen, ik ben liever niet in Zwollequote:Op donderdag 28 december 2023 16:17 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga maar weer eens naar Zwolle, pubquiz met matties.
Mocht je van plan zijn te quizzen bij Milligers, bespaar je de moeite. Of neem vast genoegen met een poedelprijs
Succes!quote:Op donderdag 28 december 2023 16:17 schreef PippenScottie het volgende:
Mocht je van plan zijn te quizzen bij Milligers, bespaar je de moeite. Of neem vast genoegen met een poedelprijs
quote:Op donderdag 28 december 2023 16:16 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb op Make it wit chu gestemd. Was een themanummer voor me dit jaar.SameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends all drive horses
quote:Op donderdag 28 december 2023 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik ben liever niet in Zwolle
Wij quizten altijd bij de sallies, nu dublin house geloof ik.quote:Op donderdag 28 december 2023 16:17 schreef PippenScottie het volgende:
je kan altijd genot of wat smileys spammenquote:Op donderdag 28 december 2023 16:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet eigenlijk meer posten, maar heb eigenlijk niks te melden over al die plaatjes.
quote:Op donderdag 28 december 2023 16:17 schreef PippenScottie het volgende:
Die 5 jaar dat ik er woonde was 5 jaar te langquote:
Oh tof! Daar heb ik ook vaak gespeeld. Team Buildingquote:Op donderdag 28 december 2023 16:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wij quizten altijd bij de sallies, nu dublin house geloof ik.
Jammerquote:
Ik vind Zwolle best prima.quote:Op donderdag 28 december 2023 16:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die 5 jaar dat ik er woonde was 5 jaar te lang
quote:Op donderdag 28 december 2023 16:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Same
EnSterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga het ook voorlopig wel maken in mijn eentje
I'm just a Soul whose Intentions are Good
Team Olifant hierquote:Op donderdag 28 december 2023 16:19 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Oh tof! Daar heb ik ook vaak gespeeld. Team Building
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |