Prima vraag. Territoriale gierigheid spreekt voor zich, daarom hebben de Palestijnen (en trouwens ook meerdere omliggende landen) Isral nooit willen accepteren en erkennen als land. Het gevoel binnen de Arabische en Islamtische wereld is dat al het gebied daar Arabisch en Islamitisch moet zijn en dat Isral eigenlijk 'gestolen land' betreft.quote:Op dinsdag 26 december 2023 18:43 schreef xpompompomx het volgende:
Wat is "territoriale gierigheid" nu weer voor een onzin?
quote:Het Internationaal Gerechtshof (ICJ) doet vandaag een tussentijdse uitspraak in de zaak waarin Isral wordt beschuldigd van genocide. Daarop krijgen we voorlopig nog geen antwoord. Vandaag besluit het ICJ wel of er voorlopige maatregelen worden opgelegd. Vijf vragen over de uitspraak en het verloop van de rechtszaak.
quote:Iran Attacks Israel With Hundreds Of Missiles, Drones As Middle East Inches Closer To Region-Wide War
The attack marked the first time Iran has launched a direct military assault on Israel, despite decades of enmity dating back to the country's 1979 Islamic Revolution.
quote:Iranirs feestend de straat op na aanval op Isral
Duizenden Iranirs zijn vannacht in Teheran de straat op gegaan om de grootscheepse aanval op Isral te vieren. Kort nadat bekend was geworden dat de aanval aan de gang was, verzamelden zich mensen in het centrum van Teheran.
Op straat zwaaiden mensen met Palestijnse en Iraanse vlaggen en werden leuzen geroepen als "dood aan Isral" en "dood aan Amerika".
https://nos.nl/liveblog/2(...)-voor-grotere-aanval
JA!!!!quote:Op zondag 14 april 2024 11:44 schreef Candymannetje het volgende:
Ik vraag me wel af waarom Isral die Iraanse ambassade heeft gebombardeerd.
Zouden ze dat bewust hebben gedaan om een grootschalig conflict uit te lokken?
Ze schijnen ook uit meerdere landen zoals Irak en Syri aangevallen te zijn met drones.quote:Op zondag 14 april 2024 11:50 schreef Ali_boo het volgende:
Dit kan in potentie een best drukke reeks worden
Klopt, ik zie die wel ook in actie komenquote:Op zondag 14 april 2024 11:52 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ze schijnen ook uit meerdere landen zoals Irak en Syri aangevallen te zijn met drones.
Die komen met een tegenaanval binnen 48 uurquote:Op zondag 14 april 2024 12:15 schreef Candymannetje het volgende:
Ben benieuwd wat Isral nu gaat doen.
Uiteraard krijgen ze hulp van de USA maar die kan ook niet vol gas gaan want ze hebben hun capaciteit ook voor China nodig.
Oekrane komt dan pas op de 3e plaats.
Op Iran zelf denk je?quote:Op zondag 14 april 2024 12:20 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Die komen met een tegenaanval binnen 48 uur
Ja dat hebben ze gisteren laten wetenquote:
Spelletje/Speler goede woordkeuze.quote:Op zondag 14 april 2024 13:14 schreef Ali_boo het volgende:
Levensgevaarlijke spelletje speler we hier![]()
[ x ]
Geloof me wanneer ik zeg dat ik het liever geen gelijk had gekregenquote:Op zondag 14 april 2024 18:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
Nogmaals @:Ali_boo omdat het gisteren zo snel ging in NWS bij deze nogmaals. You where right, I was very wrong.. Met betrekking op dat ik dacht dat Iran het echt niet zou wagen.
Klinkt nog plausibel ook.quote:
Ach, en wat gaat er komen?quote:Op maandag 15 april 2024 16:43 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Geloof me wanneer ik zeg dat ik het liever geen gelijk had gekregen
We hebben weinig tijd meer om ons voor te bereiden op wat er gaat komen
Ja en hoe gaan we ons daar op voorbereiden?quote:Op maandag 15 april 2024 19:10 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
LXIV in BNW / WW3 en de nieuwe wereld orde
Sla een grote voedselvoorraad inquote:Op maandag 15 april 2024 19:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja en hoe gaan we ons daar op voorbereiden?
Actuele vraag : welke god ?quote:Op maandag 15 april 2024 19:40 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Sla een grote voedselvoorraad in
Heb je spaargeld, koop wat edele metalen, aandelen, btc, ect
Haal een radio in huis in het geval dat er geen stroom of internet is
Een ehbo kit
Medicijnen die je kan inslaan zonder respect
En het allerbelangrijkste? Get right with God
Ga vooral door met posten.quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:41 schreef Ali_boo het volgende:
Bump![]()
Report: Jared Kushner behind Trump’s plan to take over Gaza
Kushner appeared to hint at the entire idea in a speech he gave last year.
“Gaza’s waterfront property — it could be very valuable, if people would focus on building up livelihoods,” Kushner said during an event at Harvard.
“It’s a little bit of an unfortunate situation there, but I think from Israel’s perspective, I would do my best to move the people out and then clean it up,” Kushner added. “But I don’t think that Israel has stated that they don’t want the people to move back there afterward.”
https://www.timesofisrael(...)n-to-take-over-gaza/
Kushner is de schoonzoon van Trump btw
Je frustraties uitten over de gang van zaken daarzo keur ik ook wel goed hoorquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:36 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ga vooral door met posten.
Vind het wel interessant maar heb te weinig kennis van het onderwerp om iets zinnigs toe te voegen.
Maat, ik ben vol gas aan het trainen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:18 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Je frustraties uitten over de gang van zaken daarzo keur ik ook wel goed hoor
Wist je dat er in Gaza een enorme gasvoorraad is?
The two Gaza Marine fields were estimated to contain more than 1 trillion cubic feet (about 30 billion cubic meters) of natural gas, more than is needed to power the Palestinian territories, with potential to export.
https://en.wikipedia.org/wiki/Natural_gas_in_the_Gaza_Strip
Zal wel toeval zijn
In oekr topic post je ook nimeer?quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:33 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Maat, ik ben vol gas aan het trainen.
Heb dit jaar gekke wedstrijden gepland staan.
Geef me aub betrouwbare info, ik geloof je wel.
Heb geen tijd om me ook nog in dit conflict te verdiepen en de MSM is niet te vertrouwen.
Jawel, daar ben ik nog mee bezig maar er is weinig nieuws.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:55 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
In oekr topic post je ook nimeer?
Oh dit komt hier ook hoor.quote:Op dinsdag 8 april 2025 13:08 schreef Ali_boo het volgende:
5 jaar de cel in als je iets zegt wat hen niet bevalt![]()
[ x ]
jaja winter war is comingquote:Op dinsdag 8 april 2025 12:39 schreef Ali_boo het volgende:
Bibi is terug in de VS waar hij een vip-behandeling krijgt van Trump
[ x ]
Hij zal vast het groene licht krijgen om Iran aan te vallen
Misschien wel sneller dan we denkenquote:Op dinsdag 8 april 2025 14:06 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Oh dit komt hier ook hoor.
Zag net video ergens van Ursula'ke met haar uitleg over pre-bunking ipv de-bunking.
Maw ze willen gewoon beheersen welke informatie het volk krijgt. Enkel hun narratief mag verkondigd worden.
Alle tegengeluid of andere meningen zijn ongewenst en moeten aangepakt worden als een virus.
Het grappige is dat het gepeupel dit toejuicht
War is coming indeed.quote:Op dinsdag 8 april 2025 14:07 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
jaja winter war is coming
Ook in Europa hebben we "the coalition of the WW3 willing"
Iran kan er natuurlijk ook voor kiezen om simpelweg geen kernwapens te produceren. Het is algemeen bekend waar men die voor wil gebruiken. Kernwapens produceren met de enige bedoeling een ander land te kunnen vernietigen is verwerpelijk.quote:Op dinsdag 8 april 2025 12:39 schreef Ali_boo het volgende:
Bibi is terug in de VS waar hij een vip-behandeling krijgt van Trump
[ x ]
Hij zal vast het groene licht krijgen om Iran aan te vallen
Prima idee. Het zou ook raar zijn als er overal anti-Portugal of anti-Libanon flyers uit zouden worden gedeeld. Op een gegeven moment is dat gewoon het aanzetten tot haat dat zich ongetwijfeld gaat richting op Portugezen en Libanezen.quote:Op dinsdag 8 april 2025 13:08 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
En anti-Rusland?quote:Op woensdag 9 april 2025 13:55 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Iran kan er natuurlijk ook voor kiezen om simpelweg geen kernwapens te produceren. Het is algemeen bekend waar men die voor wil gebruiken. Kernwapens produceren met de enige bedoeling een ander land te kunnen vernietigen is verwerpelijk.
[..]
Prima idee. Het zou ook raar zijn als er overal anti-Portugal of anti-Libanon flyers uit zouden worden gedeeld. Op een gegeven moment is dat gewoon het aanzetten tot haat dat zich ongetwijfeld gaat richting op Portugezen en Libanezen.
Die gozer is een hasbare troll.quote:Op woensdag 9 april 2025 16:10 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En anti-Rusland?
Zullen we Fok even opkuisen?
De antisemitisme kaart (het zijn niet eens eens semieten) wordt gebruikt om de vrijheid van meningsuiting nog verder in te perken, de goyim staat te juichen maar hebben niet eens door dat dit in de toekomst steeds verder wordt doorgetrokken, de goyim hebben ook niet door dat we in in principe allemaal palestijnen zijn, wat er in in palastina gaande is is namelijk een proeftuin voor de rest van de wereld.quote:Op dinsdag 8 april 2025 13:08 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Het anti-Rusland sentiment is nog lang niet zo groot als anti-Isral.quote:Op woensdag 9 april 2025 16:10 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En anti-Rusland?
Zullen we Fok even opkuisen?
Hmm.quote:
Waarom zouden Joden nu ineens geen semieten zijn? Dit is wel een hele bijzonder claim.quote:Op woensdag 9 april 2025 19:12 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De antisemitisme kaart (het zijn niet eens eens semieten) wordt gebruikt om de vrijheid van meningsuiting nog verder in te perken, de goyim staat te juichen maar hebben niet eens door dat dit in de toekomst steeds verder wordt doorgetrokken, de goyim hebben ook niet door dat we in in principe allemaal palestijnen zijn, wat er in in palastina gaande is is namelijk een proeftuin voor de rest van de wereld.
Zionisten zijn kinderen van de antichrist/dajjal system.
Hmm.quote:Op woensdag 9 april 2025 19:12 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zionisten zijn kinderen van de antichrist/dajjal system.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |