Ik had een tijdje uitzicht op het ei vanuit mijn werkplek, het ding valt meer op dan de Peperbusquote:Op donderdag 28 december 2023 11:50 schreef Bosbeetle het volgende:
Dr zit in ieder geval geen ei bovenop
Meteen daarna komt allerlei Dyslect Hype-muziek.quote:Op donderdag 28 december 2023 11:43 schreef alopio het volgende:
nu krijgen we allerlei andere Dialect hype muziek
Sowieso een lekker album waar dit op staatquote:Op donderdag 28 december 2023 11:52 schreef LekkerWeertje het volgende:
Oeh, dit is toch wel een modern klassiekertje aan t worden.
Gijs Arensquote:Op donderdag 28 december 2023 11:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Intro is het beste deel van dit nummer, bedankt Bart
Met een beetje chilipeper?quote:Op donderdag 28 december 2023 11:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Sowieso een lekker album waar dit op staat
Ja, maar dat is een soort giftshop + zolder.quote:Op donderdag 28 december 2023 11:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Zwolle variant?
Ben wel eens in z'n atelier geweest, in Amsterdam boven Dante.
Een bordje 'Pas op, net geverfd' was daar wel op z'n plaats geweest...
Al besproken.quote:
Ik ken dit probleem ja. WinAmp vond dit niet leukquote:Op donderdag 28 december 2023 11:53 schreef PzKpfw het volgende:
Vroeger had ik een chaotische muziekbibliotheek waarin RHCP op allerlei manieren geschreven stond:
Red Hot Chili Peppers
Red Hot Chilli Peppers
Red Hot Chili Pepers
Red Hot Chilli Peppers
Laatst geweest in Zwolle. Vond wel tofquote:Op donderdag 28 december 2023 11:53 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ja, maar dat is een soort giftshop + zolder.
Dat heb ik nog steeds in mijn bibliotheek van (wetenschappelijke) artikelenquote:Op donderdag 28 december 2023 11:53 schreef PzKpfw het volgende:
Vroeger had ik een chaotische muziekbibliotheek waarin RHCP op allerlei manieren geschreven stond:
Red Hot Chili Peppers
Red Hot Chilli Peppers
Red Hot Chili Pepers
Red Hot Chilli Peppers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |