Harris!quote:
Zei ik dat?quote:Op donderdag 28 december 2023 00:29 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Denken dat je vooraan staat in de rij
quote:Op donderdag 28 december 2023 00:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat moet @:Billdauterive zijn geweest.
Wat ben je toch ook een stokertje he.quote:Op donderdag 28 december 2023 00:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
The walking Dead ben ik na seizoen 7 afgehaakt omdat het gewoon te veel van hetzelfde werd. Same voor de blacklist.quote:Op donderdag 28 december 2023 00:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik kijk series eigenlijk altijd af, behalve als het echt niet mijn ding is, dan stop ik na een paar afleveringen al. Maar dat is echt heel sporadisch (The Walking Dead & The black List).
Suits keek ik vorig jaar trouwens, het was The Office (Amerikaanse) die ik heb gebinged begin dit jaar.
Ja altijd al geweest. Als kind vond ik sleetje rijden al verschrikkelijk. Ik heb ook een hekel aan winterkleding: dikke jassen, handschoenen, sjaals en mutsen.quote:Op donderdag 28 december 2023 00:29 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Jij bent anti-sneeuw? Hoe dan!
Sneeuw![]()
![]()
![]()
Mijn fav. weer: Blauwe lucht, -10C of kouder, flink laagje sneeuw, zonMaak je mij echt gelukkig mee. Ik rij hier dan met een dikke glimlach op m'n bek rond
Goden sterven niet. En worden ook niet ouderquote:Op donderdag 28 december 2023 00:30 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zon jonge God zal het niet meer zijn tegenwoordig.
Dat kan nu ook.quote:Op donderdag 28 december 2023 00:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik word gelukkig van weer waarbij ik een korte broek aan kan met een shirtje en het liefste slippers
Welkomquote:Op donderdag 28 december 2023 00:30 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
HiVoor First Aid Kit maak ik graag even tijd hoor
dat zou ik echt nooit doen, ben een koukleum, maar mijn rug vindt dat ook niet fijn. bij een fijne temperatuur heb ik daar een stuk minder last van.quote:Op donderdag 28 december 2023 00:31 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik ga hier ook gewoon naar buiten met een shirt aan hoor. Net nog met crocs en shirt door sneeuw gelopen om afval aan straat te zetten
quote:Op donderdag 28 december 2023 00:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In dat geval. Join the clubquote:Op donderdag 28 december 2023 00:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zei ik dat?![]()
Maar ik las iets over aardig wat mensen enzo
Wij waren Suits al gaan volgen op tv het eerste seizoen. Daarna moest je weer wachten… en zo is het gekomen dat we de serie niet hebben afgekeken.quote:Op donderdag 28 december 2023 00:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik kijk series eigenlijk altijd af, behalve als het echt niet mijn ding is, dan stop ik na een paar afleveringen al. Maar dat is echt heel sporadisch (The Walking Dead & The black List).
Suits keek ik vorig jaar trouwens, het was The Office (Amerikaanse) die ik heb gebinged begin dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |